Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

1
Beste Webwinkelaars,

Wij zijn 1 maand geleden begonnen met onze webshop,
http://www.jidoshop.nl
( Modeaccesoires Voor de laatste trends)
Ik kwam op deze website terecht en zag dat hier handige informatie stond
betreft de kleine puntjes op de webshop.
Graag wilde ik dan ook jullie aandacht vragen om eens onze webshop onder
De loep te nemen en hierover Positieve zowel Negatieve feedback te geven ,
Zodat wij dit kunnen meenemen en onze webshop nog mooier te kunnen maken.
Graag in afwachting van jullie reactie
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

3
Hoi!

Mijn opmerkingen:
- Onscherp logo
- Geel op wit is niet te lezen
- Vliegend iDeal en PayPal logo heeft weinig structuur en staat scheef
- Geen 'About Us' informatie
- Verzending en levering vermeld niet de verzendkosten
- Retouren procedure niet duidelijk
- Lage kwaliteits foto's
- Voldoende informatie bij de artikelen

Quote's AV:
Jidoshop kan niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele zoekraking of beschadiging van. uwbestelling door TNT post.
Je bent wel verantwoordelijk tot de levering de klant heeft bereikt. Dit mag je wettelijk gezien niet uitsluiten.
U betaalt per aangetekende bestelling €8,50 aan verzendkosten
Een klant zal nooit betalen voor een aangetekende verzending, of hij tekent of niet, als hij het artikel niet ontvangt dan heb jij niet aan je leveringsverplichting voldaan en moet je het alsnog verzenden.

Zichttermijn/retourneren: Hiervoor moet een gegronde reden zijn.
Ook dit klopt niet. Je mag de klant geen reden verplicht stellen om een artikel te retourneren.
Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet aan Jidoshop heeft teruggezonden is de koopovereenkomst definitief.
Klopt ook niet. De klant mag best na de zichttermijn retourneren mits aangegeven vóór deze termijn.
Jidoshop behoudt zich echter uitdrukkelijk het recht voor om de werkelijke rechtstreekse kosten voor het retour zenden van de artikelen aan u in rekening te brengen. Deze kosten bedragen €5,00-(Hierin zitten verwerkt de Administratiekosten
Je mag geen kosten in rekening brengen zoals administratiekosten voor een retourzending.
Indien aflevering binnen twintig (20) dagen om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt, ontvangt u hiervan bericht. U heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren
Mwah.. Qua service ontbreekt het overal bij de webwinkel. Als de klant het wilt annuleren en jij hebt nog niets verzonden, laat hem of haar het dan annuleren. Anders krijg je het toch retourgezonden.

Succes met het aanpassen van de AV.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

4
Beste Ricardo,

Als allereerste bedankt voor je Kritieke oog op onze website ,
Over de voorwaarden,
Ik heb dit laten uitzoeken en bij verschillende juristen navraag gedaan.
Op het moment dat de volgende dingen in de voorwaarden staan en de klanten gaan hiermee akkoord.
Betreft zoekraking van de post,
Hetzelfde zoals het postkantoor zou zeggen had je maar aangetekend moeten doen.
Over de kosten van €8,50 heb je gelijk hier zijn wij nog mee bezig om deze zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen,
Maar ga hier geen geld op toeleggen.
Over de retourzending,
Ik mag de werkelijke kosten van de totale retourverzending voor de klant in rekening brengen,
Is het nu zo dat de klant 1 ding wil omruilen dan vallen al die kosten voor ons,
Dat is een service.
Maar als een klant alles wil retouren,
Rekenen wij hiervoor 5 euro.
- Luchtenvelop
- Postzegels
- Papierwerk
- Administratief werk
- Ideal Transactiekosten
- Paypall Transactiekosten
Dit heb ik laten uitzoeken en dit mag gewoon.

De foto's hebben we express een wat lagere kwaliteit gehouden zodat de website snel blijft
En het kostenplaatje nog laag.
Het is de bedoeling dat er 1000den producten op gaan komen,
Wat vind je dan hoe we de foto's zelf gemaakt hebben?
En van de rest van de uitstraling van de website ;)
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

5
RicardoV schreef:Hoi!

Mijn opmerkingen:
- Onscherp logo
- Geel op wit is niet te lezen
- Vliegend iDeal en PayPal logo heeft weinig structuur en staat scheef
- Geen 'About Us' informatie
- Verzending en levering vermeld niet de verzendkosten
- Retouren procedure niet duidelijk
- Lage kwaliteits foto's
- Voldoende informatie bij de artikelen

Quote's AV:
Jidoshop kan niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele zoekraking of beschadiging van. uwbestelling door TNT post.
Je bent wel verantwoordelijk tot de levering de klant heeft bereikt. Dit mag je wettelijk gezien niet uitsluiten.
U betaalt per aangetekende bestelling €8,50 aan verzendkosten
Een klant zal nooit betalen voor een aangetekende verzending, of hij tekent of niet, als hij het artikel niet ontvangt dan heb jij niet aan je leveringsverplichting voldaan en moet je het alsnog verzenden.

Zichttermijn/retourneren: Hiervoor moet een gegronde reden zijn.
Ook dit klopt niet. Je mag de klant geen reden verplicht stellen om een artikel te retourneren.
Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet aan Jidoshop heeft teruggezonden is de koopovereenkomst definitief.
Klopt ook niet. De klant mag best na de zichttermijn retourneren mits aangegeven vóór deze termijn.
Jidoshop behoudt zich echter uitdrukkelijk het recht voor om de werkelijke rechtstreekse kosten voor het retour zenden van de artikelen aan u in rekening te brengen. Deze kosten bedragen €5,00-(Hierin zitten verwerkt de Administratiekosten
Je mag geen kosten in rekening brengen zoals administratiekosten voor een retourzending.
Indien aflevering binnen twintig (20) dagen om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt, ontvangt u hiervan bericht. U heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren
Mwah.. Qua service ontbreekt het overal bij de webwinkel. Als de klant het wilt annuleren en jij hebt nog niets verzonden, laat hem of haar het dan annuleren. Anders krijg je het toch retourgezonden.

Succes met het aanpassen van de AV.



heb je zelf ook een webwinkel ricardov? zo ja ben benieuwd hoe jij dat doet ken de regels!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

6
jidoshop schreef:Beste Ricardo,

Als allereerste bedankt voor je Kritieke oog op onze website ,
Over de voorwaarden,
Ik heb dit laten uitzoeken en bij verschillende juristen navraag gedaan.
Op het moment dat de volgende dingen in de voorwaarden staan en de klanten gaan hiermee akkoord.
Betreft zoekraking van de post,
Hetzelfde zoals het postkantoor zou zeggen had je maar aangetekend moeten doen.
Over de kosten van €8,50 heb je gelijk hier zijn wij nog mee bezig om deze zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen,
Maar ga hier geen geld op toeleggen.
Over de retourzending,
Ik mag de werkelijke kosten van de totale retourverzending voor de klant in rekening brengen,
Is het nu zo dat de klant 1 ding wil omruilen dan vallen al die kosten voor ons,
Dat is een service.
Maar als een klant alles wil retouren,
Rekenen wij hiervoor 5 euro.
- Luchtenvelop
- Postzegels
- Papierwerk
- Administratief werk
- Ideal Transactiekosten
- Paypall Transactiekosten
Dit heb ik laten uitzoeken en dit mag gewoon.

De foto's hebben we express een wat lagere kwaliteit gehouden zodat de website snel blijft
En het kostenplaatje nog laag.
Het is de bedoeling dat er 1000den producten op gaan komen,
Wat vind je dan hoe we de foto's zelf gemaakt hebben?
En van de rest van de uitstraling van de website ;)
De consumentenbond meldt echter:
Als je gebruik maakt van je recht op retour, heb je recht op teruggave van het totaal betaalde bedrag, inclusief de verzendkosten. De verzendkosten voor het terugsturen en het risico voor het terugsturen - bijvoorbeeld voor eventueel zoekraken - liggen bij jou.
De verkoper mag geen (administratie)kosten in rekening brengen voor het beëindigen van de overeenkomst of andere eisen stellen. Hij mag bijvoorbeeld niet eisen dat je een goede reden moet noemen voor het terugsturen.
Wat betreft de foto's: Ik zou van sieraden wel details willen zien. Bijvoorbeeld de sluiting van een ketting of een hartje dat onder aan de ketting hangt. De foto's zijn dermate klein dat ik geen bestelling zou plaatsen omdat ik geen goed beeld van het product heb.

Verder zoals ik zei, dat geel op wit leest niet. Logo is niet scherp. De achtergrond is wel mooi. Ik vind het geel echter niet passen in de gehele layout. En het blok aan de rechterkant ziet er ook enigszins slordig uit. Verder in principe wel duidelijke vermeldingen overal zoals informatie links en taal instellingen etc.

Wellicht meer info over de webwinkel zelf. Wat is JIDO voor 'n merk?

@erwinvdcruijs@gmail.com dat is de site in mijn signature.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

7
erwinvdcruijs@gmail.com schreef:heb je zelf ook een webwinkel ricardov? zo ja ben benieuwd hoe jij dat doet ken de regels!
Ik zie het probleem ook niet. Volgens mij somde RicardoV feilloos angels en voetklemmen op waarmee een legitieme webwinkelier moet kunnen omgaan.
StoreCore.io

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

8
jidoshop schreef:Beste Ricardo,

Als allereerste bedankt voor je Kritieke oog op onze website ,
Over de voorwaarden,
Ik heb dit laten uitzoeken en bij verschillende juristen navraag gedaan.
Op het moment dat de volgende dingen in de voorwaarden staan en de klanten gaan hiermee akkoord.
Betreft zoekraking van de post,
Hetzelfde zoals het postkantoor zou zeggen had je maar aangetekend moeten doen.
Over de kosten van €8,50 heb je gelijk hier zijn wij nog mee bezig om deze zo goedkoop mogelijk te kunnen krijgen,
Maar ga hier geen geld op toeleggen.
Over de retourzending,
Ik mag de werkelijke kosten van de totale retourverzending voor de klant in rekening brengen,
Is het nu zo dat de klant 1 ding wil omruilen dan vallen al die kosten voor ons,
Dat is een service.
Maar als een klant alles wil retouren,
Rekenen wij hiervoor 5 euro.
- Luchtenvelop
- Postzegels
- Papierwerk
- Administratief werk
- Ideal Transactiekosten
- Paypall Transactiekosten
Dit heb ik laten uitzoeken en dit mag gewoon.
Klein advies: Andere jurist(en) nemen, juristen die de wetten kennen die betrekking hebben op kopen op afstand.

en mochten de juristen voet bij stuk houden dat zij gelijk hebben dan graag desbetreffende wetten en/of jurisprudentie bijvoegen waaruit blijkt dat wij het met z'n allen fout hebben en de wetten met betrekking tot koop op afstand niet voor webwinkels gelden.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

9
eentje schreef:Klein advies: Andere jurist(en) nemen, juristen die de wetten kennen die betrekking hebben op kopen op afstand.

en mochten de juristen voet bij stuk houden dat zij gelijk hebben dan graag desbetreffende wetten en/of jurisprudentie bijvoegen waaruit blijkt dat wij het met z'n allen fout hebben en de wetten met betrekking tot koop op afstand niet voor webwinkels gelden.
Miscommunicatie zou ik in dit geval niet uitsluiten. Klinkt hier namelijk ergens meer als een ondernemer die juristen niet begrijpt dan als juristen die wetten en jurisprudentie niet begrijpen.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

10
Hallo en welkom,

Eerste indruk; donker..., maar wel duidelijk een eigen stijl.
Het iDEAL logo lijkt een beetje scheef, is dat de bedoeling? Doet me denken aan een lichtreclame bord.

De producten zou ik ook wat meer aandacht geven, ringmaten al vooraf noemen, je komt er pas achter dat je ringmaat 16 koopt wanneer die in de mand wordt geplaatst.

Leuk dat jullie op markten staan en dat vermelden op de site.
De printmogelijkheid bij de artikelen zou ik weghalen.

Over de AV is al genoeg geschreven, ik zou hier echt serieus mee aan de gang gaan.

Succes!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

11
Ricardo,

Ik heb net even met de consumentenbond gebeld en deze hebben mij
Vermeld dat zodra ik als klant zijnde akkoord ga met de AV dat dit wel rechtsgeldig is.
Maar goed we laten de AV zoals het is , Hierin heeft iedereen zijn eigen bedrijfsformule in.

Terug over de website zelf
Ik zou van sieraden wel details willen zien
Hier hebben we aan gedacht maar wij hebben een hele snelle wisselende voorraad,
Deze producten zijn tijdsgebonden en blijven een korte periode populair,
Dit zijn geen blijvende producten dus wij hebben ervoor gekozen 1 foto van het product te maken
Dit ivm kostenplaatje zo klein mogelijk te houden.
dat geel op wit leest niet
Hier gaan wij eens naar kijken of zwart dan toch niet mooier is .
Logo is niet scherp
Onze website is geoptimaliseerd voor de browser Google Chroom
Donker..., maar wel duidelijk een eigen stijl.
Dank je,
Wij proberen ons te onderscheiden van iedere witte website,
De meeste website's zijn wit.
Wij krijgen namelijk veel nabestellingen van op de markt,
En onze marktkraam is ook in deze stijl,
Onze flyers en visitekaartjes hebben allemaal deze stijl.
De producten zou ik ook wat meer aandacht geven, ringmaten al vooraf noemen, je komt er pas achter dat je ringmaat 16 koopt wanneer die in de mand wordt geplaatst.
De mensen klikken eerst op de advertentie en niet vanuit het hoofdmenu, Hier moet je wel aangeven welke maat je wilt voordat je het plaatst in het winkelmandje,
Maar inderdaad wel een goeie om eens naar te kijken.
De printmogelijkheid bij de artikelen zou ik weghalen.
Dat is inderdaad ook wel een goeie.

Bedankt!
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

12
jidoshop schreef:Ik heb net even met de consumentenbond gebeld en deze hebben mij
Vermeld dat zodra ik als klant zijnde akkoord ga met de AV dat dit wel rechtsgeldig is.
Maar goed we laten de AV zoals het is , Hierin heeft iedereen zijn eigen bedrijfsformule in.
Dat is in hoofdlijnen wel zo, maar dan moeten je algemene voorwaarden natuurlijk wel rechtsgeldig zijn! Dat zijn ze niet als ze, zoals in jouw geval, nietige bedingen bevatten (de zwarte lijst). Bovendien kunnen ze, in tweede aanleg, vernietigbare bedingen bevatten (de grijze lijst). Vraag de Consumentenbond eens wat ze er dan van vinden.

Algemene voorwaarden hanteren die in strijd zijn met de wet, is inderdaad ook een “bedrijfsformule”, alleen niet de goede. Zo kan iedereen wel zijn eigen plan trekken in afwijking van de wet- en regelgeving en het vergoeilijken met een “bedrijfsformule”.

Ja, oom agent, ik hanteer mijn eigen “verkeersformule” waarbij door rood rijden is toegestaan...

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

13
jidoshop schreef:Ricardo,

Ik heb net even met de consumentenbond gebeld en deze hebben mij
Vermeld dat zodra ik als klant zijnde akkoord ga met de AV dat dit wel rechtsgeldig is.
Maar goed we laten de AV zoals het is , Hierin heeft iedereen zijn eigen bedrijfsformule in.
Wat Ward schrijft. In principe is dit zo mits je aan de minimale eisen voldoet die de wet er aan stelt. Positief afwijken mag altijd, negatief nooit.
jidoshop schreef:
Logo is niet scherp
Onze website is geoptimaliseerd voor de browser Google Chroom
Een webshop optimaliseren voor de kleinste van de drie grootste browsers lijkt mij persoonlijk niet echt optimaal.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

17
jidoshop schreef: Ook nog positieve reacties :P
Alles wat niet genoemd word is positief... :)

De kritiek gegeven is niet negatief bedoeld, we willen je alleen helpen en is bedoeld als opbouwend om iets wat in de basis goed is beter en correct te maken.

Als het helemaal niets was dan hadden we dat wel gezegd. :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

19
Even over het grafische gedeelte is hier al eerder benoemd :

-Geel op wit kan niet,kijk dan eens hoe het zal staan met een zwarte outline er om heen. Of hou het gewoon zwart (bold).

-Het ideal / paypal plaatje staat erg slordig, en het bewegende leidt erg af. Maak het gewoon klein en compact. Rustig en basic.

Dat zijn de 2 dingen die me gelijk opvallen. Complimenten voor de achtergrond foto en het logo.Dat ziet er goed uit.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

21
Persoonlijk vind ik de site niet mooi om naar te kijken. Ik vind de zwarte achtergrond met het geel en wit een te hard contrast. Bij sieraden is mijn gedachte sfeer, elegantie en dat straalt de site niet uit.

Je hebt een rubriek klokjes ketting. Ik zou daar horloge ketting van maken. En als ik bij Mode Ketting 07 klik op 'meer details' gebeurt er niets. Dat is jammer, want je kunt daar bijvoorbeeld nog even vertellen wat de grootte is van de hanger.

Succes!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

22
Beste Droomjuweeltjes ,

Dit thema hebben we juist gekozen zodat wij geen standaard website hebben en wilde,
Zoals ik bij jou kan zien is de website een van de zo velen standaard thema websites.
Wij stralen juist elegance en sfeer uit omdat onze website anders is dan andere websites,
Onze doelgroep is dan ook 14 tot 60 Waarvan 14 tot 28 Het grootste gedeelte is,
Aangezien dit jeugd is hebben wij gekozen voor design.
Als je goed gekeken had zag je dat er gewoon bij de informatie alles staat wat er nodig
is over de ketting en dus ook de grootte van de ketting.
( Zie onder het product )
Thanks voor je Reactie
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

23
jidoshop schreef:Beste Droomjuweeltjes ,

Dit thema hebben we juist gekozen zodat wij geen standaard website hebben en wilde,
Zoals ik bij jou kan zien is de website een van de zo velen standaard thema websites.
Wij stralen juist elegance en sfeer uit omdat onze website anders is dan andere websites,
Onze doelgroep is dan ook 14 tot 60 Waarvan 14 tot 28 Het grootste gedeelte is,
Aangezien dit jeugd is hebben wij gekozen voor design.
Als je goed gekeken had zag je dat er gewoon bij de informatie alles staat wat er nodig
is over de ketting en dus ook de grootte van de ketting.
( Zie onder het product )
Thanks voor je Reactie
Ik heb het idee dat je nogal slecht tegen kritiek kan. Wat bedoel je precies met design? Dat het goed ontworpen is, of dat het "hip en modern" oogt?

Verder snap ik niet waarom je het logo zo groot hebt gemaakt (http://youtu.be/qgcX0y1Nzhs :)). Een enorm logo voegt echt niets toe: neemt veel ruimte in beslag, en bovendien zorgt het er in dit geval voor dat er rechts een "vreemde" ruimte overblijft.

Dat je logo zo korrelig is komt onder andere omdat je het als een .gif hebt opgeslagen terwijl een transparante png-24 compressie in dit geval beter zou zijn. Bovendien heb je denk ik met de magic wand tool geprobeerd om de zwarte achtergrond te verwijderen en ook dat geeft slechte resultaten.

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

24
Beste Nescio
Ik heb het idee dat je nogal slecht tegen kritiek kan
Wij kunnen heel goed omgaan met kritiek , Ik geef er alleen een toelichting op hoe wij
tot deze kleuren en stijl zijn gekomen.
dat er rechts een "vreemde" ruimte overblijft.
Rechts van het logo staat Toch Aanmelden en winkelmand ?
Of bedoel je die ruimte hiertussen ?
Dat je logo zo korrelig is
Zoals eerder vermeld in deze topic ,
Wij hebben onze website geoptimaliseerd voor Google Chroom,
Dit omdat wij vermoeden dat deze browser de komende tijd vaker wordt gebruikt,
En onze doelgroep in onze regio deze allemaal gebruiken.
Open de website eens in Chroom zie je het dan nog steeds ,
Dan zou ik graag tips willen en krijgen om deze te optimaliseren.
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

25
Jij vraagt om feedback, niet ik. Ik vind je reactie erg kinderachtig.

Over goed lezen gesproken, ik zie bij de genoemde ketting wel de lengte van de ketting staan, maar ik heb het over de grootte van de hanger. De hanger is de bedel die aan de ketting hangt. Dat jij niet begrijpt wat ik bedoel doet bij mij de vraag rijzen hoeveel verstand je eigenlijk van sieraden hebt.
Ik vind de informatie bij de sieraden erg summier en aangezien de foto en de info die je erbij geeft een klant ertoe moeten brengen om tot koop over te gaan zie ik hier een kans liggen. Dat was dus bedoeld als een stukje opbouwende kritiek, iets waarmee je de website kan versterken. Dat leek me toch vrij duidelijk.

Nogmaals, over de kleurstelling van de website: als wij hier allemaal aangeven te schrikken van het kleurgebruik is dat misschien iets om nog eens over na te denken in plaats van zo in de verdediging te schieten. Ik heb mijn dochter van 15 even om haar mening gevraagd en zij geeft aan de website erg somber van kleur te vinden en "gewoon niet mooi". Ik zal het niet hebben over haar mening over de sieraden in de shop, want smaken verschillen uiteraard.

Aangezien uit jouw reacties blijkt dat je eigenlijk geen prijs stelt op feedback, zal ik het hierbij houden...

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

26
Beste Droomjuweeltjes,

Inderdaad ik vraag om feedback en vindt het ook fijn om deze te krijgen,
Echter dat je mij nu verteld dat ik geen verstand van sieraden heb dat vind
ik eerder kinderachtig,
Jij maakt zelf je sieraden en ik importeer mijn sieraden,
Dit is een wereld van verschil en dus ook niet te vergelijken met elkaar,
op de website onder lengte ketting staat diameter 2.5 cm ,
Deze is van de Hanger ,
Je hebt gelijk dat dit minder duidelijk is maar als je goed kijkt wel.
En het is maar goed dat smaken verschillen anders zou alles hetzelfde zijn.
En nogmaals ik waardeer het heel erg dat er feedback gegeven wordt
Want met sommige dingen zoals de Gele text op het witte vlak en het Paypall logo ( welke inmiddels al veranderd is ) Kan ik ernorm veel En daar wil ik de mensen ook voor bedanken voor deze reactie
Met vriendelijke Goet
Jidoshop
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

28
Het logo is natuurlijk ook precies hetzelfde in IE en chrome, je haalt geen ander plaatje op.
Het "lijkt" iets mooier in chrome omdat chrome misschien iets mooier verwerkt.
Maar als je het plaatje als eerste gewoon goed maakt dan is het overal mooi. Als je een webdesigner hebt die vertelt dat het voor chrome geoptimaliseerd is moet je toch eens vragen wat hij dan aan het plaatje geoptimaliseerd heeft!
Ik heb ook een website in de doelgroep 20-35 jaar en de statistieken laten zien dat Chrome in 14% van de gevallen gebruikt wordt. Dan mis je dus een mooi logo bij ruim 85% van je bezoekers!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

29
RicardoV
Tekst is nog steeds geel op wit.
Hier wordt aan gewerkt alleen nog geen tijd voor gehad om dit te verwerken.
Alle gele tekst in het witte blok zonder kaders eromheen wordt zwart.
Een hotmail account is volgens mij 0,0 zakelijk.
Heb je gelijk in ,
We zijn nog bezig met de overstap naar Info@jidoshop.nl
Deze is er wel al.
Maar door de drukte van Markten en Bestellingen geen tijd hiervoor over om hier eens
goed voor te gaan zitten

En dat plaatje zal ik alsnog eens mee aan de gang gaan ,
Evt mensen die mij hierin of mee kunnen helpen ?

Mvg
Jido
http://www.jidoshop.nl
Voor de laatste Modeaccessoires!

Re: Graag uw Feedback over Www.jidoshop.nl

30
Nog maar een keer dan.
op de website onder lengte ketting staat diameter 2.5 cm ,
Deze is van de Hanger ,
Je hebt gelijk dat dit minder duidelijk is maar als je goed kijkt wel.
Maar dat staat er niet, dit staat er wel:
Materiaal : Rhodium ( Nikkelvrij ) met strass
Lengte ketting : 75 Cm
Gewicht : 45 Gram

Ik zou zeggen loop één en ander nog eens na en vul eventueel hier en daar de beschrijving aan. Beter te veel dan te weinig. Is bijvoorbeeld de lengte van de ketting inclusief of exclusief hanger? En een hanger van 2 cm aan een ketting van 75 cm oogt heel anders dan een hanger van 5 cm aan dezelfde ketting.
Jij maakt zelf je sieraden en ik importeer mijn sieraden,
Dit is een wereld van verschil en dus ook niet te vergelijken met elkaar,
Dat zie ik anders. Natuurlijk weet ik tot aan het kleinste onderdeel waar het van gemaakt is, maar jij moet als verkoper meer over sieraden weten dan de gemiddelde koper. Je moet een zekere basiskennis hebben van de gebruikte technieken (zonder dat je ze zelf hoeft te kunnen) en ook van de materialen. Anders kun je toch geen vragen beantwoorden. Ik sta regelmatig op beurzen, er zijn zat standhouders die zelf geen sieraden maken maar er wel verstand van hebben. Dus weet je iets niet, vraag het je leverancier. Of zoek op het internet.

Het is gewoon heel simpel: jij wil sieraden verkopen. Een klein plaatje van een deel van een sieraad en drie hele korte regels beschrijving is erg weinig om de klant over de streep te trekken. Kun je geen extra foto's plaatsen? Zoals hierboven al genoemd, van de sluiting of andere details. En meer info erbij.