voorstellen

1
Hee,
Bij deze stel ik me effe voor! Ik heb sinds een jaar een webshop in dames en heren kleding http://www.mensdignity.nl . Het gaat hartstikke goed maar weet iemand hoe ik mijn klantenkring verder kan uitbreiden?
We hebben vele merken zoals nickelson, antony morato, gaudi, madonna enz.

Ik hoor graag jullie tips!

greetz

Re: voorstellen

2
Welkom hier!

Wat me opvalt.. Ik bezoek Men's Dignity voor het eerst, en verwacht een webshop te zien met herenkleding. In plaats daarvan zie een enorme header afbeelding met een vrouw. Ik zou daar een mooie foto plaatsen van een herenmodel dat kleding draagt uit de huidige seizoenscollectie, of iets dergelijks.

Op de voorpagina krijg ik de keuze, wil ik men's of women's zien. We zitten op mensdignity.nl en dan verwacht je toch herenkleding? Op womensdignity.nl (hopelijk heb je die ook geregistreerd) zou ik dan dameskleding plaatsen.

Vervolgens blijft op iedere pagina die reusachtige header op mijn scherm, nog steeds met dezelfde vrouw. Op mijn 13" scherm moet ik elke keer behoorlijk scrollen om de producten te zien. Ik denk dat veel mensen dit als een ergenisje ervaren en dat er best bezoekers zijn die hierdoor vroegtijdig wegklikken.

3
super, voor je aanwijzingen. Die banner ben ik mee bezig om deze te updaten.
Die vrouw is overigens kelly pfaff zij promoot onze kleding in belgie.
Als je nog meer tips hebt hoor ik het graag. :D

4
Ik vind de webshop er leuk uit zien, alleen jammer dat de kleding niet getoond word zoals het hoort.
Vind ik erg onprofessioneel overkomen vol met vouwen en kreukels
Groetjes, Suzanne

Meer hobby plezier bij dinohobby.nl!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
men's dignity schreef:Hallo, hoe hoort kleding dan getoond worden??
Zo:
Afbeelding

Afbeelding

Ipv:
Afbeelding

Natuurlijk kunnen beide manieren.. Maar komt de 1e professioneler over.

8
Je hebt in de kleding branche voldoende succesvolle voorbeelden ;)
Maar kreukvrij en vouwvrij is voor mij toch wel een vereiste....

Ik ben iemand die een gruwelijke hekel heeft aan strijken, je kunt je dus voorstellen dat wanneer ik een blouse in een webwinkel bekijk die vol kreuken zit, ik die niet snel bestel, voor mijn idee betekend dat dus veel strijkwerk.....

[even iets meer onderbouwd]
Groetjes, Suzanne

Meer hobby plezier bij dinohobby.nl!

9
ik vind persoonlijk de index/homepage te lang en chaotisch.

je moet erg ver naar beneden scrollen om alles te zien en het is rommelig. Voor mij oogt het geheel daardoor minder professioneel en betrouwbaar
Tree Online