Re: Creditcards betaalmogelijkheden op je webshop..

2
Creditcards kan je accepteren via PayPal of met een PSP (Payment Service Provider). Hiervoor ben je rond de 30-50 cent aan vaste kosten, en 3,5% van het totale orderbedrag kwijt aan kosten.

Om snel en zonder lastige procedures creditcard betalingen te kunnen aannemen is PayPal de beste optie. Als je het wat groter aanpakt zou ik naar een PSP gaan zoals Buckaroo etc. Houdt er wel rekening mee dat daar een vrij uitgebreide procedure aan vast zit met een credicard aquirer.

Re: Creditcards betaalmogelijkheden op je webshop..

3
Heeft iemand al ervaring met Omnikassa van de Rabobank als mogelijkheid om creditcard betalingen in je webshop te integreren? Ik kan wel informatie vinden over de kosten ten opzichten van Ideal maar niet van creditcards. Mijn ideal loopt ook al bij hun.
En ik vraag me af of het betrouwbaar genoeg overkomt bij klanten in het buitenland.

Heb me wel al aangemeld voor meer informatie bij de rabobank, maar ben benieuwd naar bevindingen van anderen.

Re: Creditcards betaalmogelijkheden op je webshop..

4
Heb jarenlang creditcardbetaling aangeboden via PSP Ogone, maar het aantal credticardbetalingen was op een gegeven moment zo gering dat het niet meer de moeite was om Ogone aan te houden voor creditcards. Ik heb mijn Ogone abo opgezegd en doe nu ideal via ING en creditcards via paypal. Dat bevalt mij goed en scheelt zo €1000 per jaar aan vaste kosten. Moet er wel bij zeggen dat mijn klanten vooral uit Nederland komen en met ideal betalen en dat mijn buitenlandse klanten meestal een paypal account hebben.
http://www.cardexchange.com - Magic the Gathering en meer
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.