Mijn site is eindelijk af (moeten alleen nog alle producten op komen, zit pas op 10%) maar wat vinden jullie ervan?
Feedback is altijd welkom

Groeten Freek
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
maar,Ik heb teveel overgemaakt. Wat moet ik doen?
Wanneer u teveel heeft overgemaakt neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Na controle zullen wij u per direkt het teveel betaalde terug storten.
Dat maakt de eerste vraag overbodig. Met iDEAL of PayPal kan je niet te veel betalen. Ik zie overigens alleen een iDEAL logo en niet die van PayPal. Als je het aanbied zou ik die wel tonen.Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?
U kunt gebruik maken van Ideal, Paypal.
Code: Selecteer alles
https://freekvanaerle.luondo.nl/winkelwagen
Hiermee geef je de verkeerde en onprofessionele indruk, klanten denken straks dat je ook geen tijd voor hen hebt. Geef dan aan dat wanneer ze een specifiek model zoeken, dat ze contact kunnen opnemen.U kunt bij Fuva.nl alle monturen van de genoemde merken kopen, maar door tijdgebrek staan ze er helaas nog niet allemaal op. Indien u een zonnebril niet op de site ziet staan, stuur dan even een e-mailtje of smsje, dan zorgen wij ervoor dat we u de juiste informatie over dit montuur krijgt. Onze excuses hiervoor.