[toverkleertjes.nl] graag feedback

1
Hoi Allemaal,

Iets meer dan een jaar geleden zijn we met onze webshop gestart.
Tweedehands baby- en kinderkleding.
We hebben zelf zoveel mogelijk dingen aangepast naar, wat wij denken, prettiger voor de klant.

Er moet nog heel veel kleding ingevoerd worden. Daardoor zijn helaas nog niet alle categorieën gevuld.
We zijn nog bezig met een maatfilter in te bouwen, dit lijkt ons toch wel onmisbaar.
Verder willen we graag nog een paar "knopjes" aanpassen voor een betere uitstraling.

Graag zou ik jullie willen vragen om eens rond te kijken of er nog dingen onduidelijk zijn of beter kunnen.

Feedback/tips zijn heel erg welkom :)

Groetjes Cindy

http://www.toverkleertjes.nl
http://www.toverkleertjes.nl
Betoverende kleding voor magische prijzen!

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

2
- er staat rechts in beeld: betalen met acceptgiro, maar dat vind ik niet terug bij de betaalmogelijkheden?
- de roze letters van de header en onder in beeld zijn erg druk en niet goed leesbaar.
- Ben niet zo dol op de achtergrond van sterren/toverachtig, maar dat is persoonlijk. Het leidt af van de kleding en maakt de letters moeilijk leesbaar.
- De algemene voorwaarden staat nog vol van typefouten met logo's ipv letters.

- Goed gedaan: de kleding per merk!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

5
De site ziet er leuk uit, er zit in elk geval een idee achter!
Ik zou wel het feit dat het tweedehands kleding is, (meer) benadrukken op de voorpagina, nu staat het niet echt duidelijk vermeld.
En misschien de lege categorieën uitschakelen? Dat vind ik persoonlijk erg vervelend, klik je iets aan en dan staat er niets.

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

6
4€ voor pakketzendingen betaald een klant.
Je vraagt gemiddeld 3,5€ voor een kledingstuk.

Uitgaande dat men 1 kledingstuk besteld, betaald men 7,5€ totaal. Aangezien je pas startende bent, neem ik aan dat je de volle mep betaald voor pakketzendingen, rond de 5,75€ excl. btw.

Je betaald ongeveer 30 cent aan verpakking materiaal laten we zeggen. Na het afdragen van de btw en het innen ervan + kosten van verpakkingsmateriaal, houd je 30 cent netto over per bestelling.

Per transactie betaal je 45 cent of meer aan iDeal. Resultaat: -0.15 cent.

Om nog maar te zwijgen over de inkoopprijs van de tweedehands kleding en de arbeidsuren die je er in steekt.

Ik vraag me dan ook af hoe je bij de prijzen van 3€ - 3,95€ komt?

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

7
Ik denk dat je berekeningen van te veel aannames uitgaat.

Waarom zouden mensen maar 1 kleding stuk bestellen als het toch maar 2 euro kost?

2de handskleding koop je in per kg en niet per stuk.

De kilo prijs is echt laag. Je moet denken aan 20-80 cent.

Het blijft veel werk met fotos, maar zie dat de achtergronden niet wit worden gemaakt, dus dat scheelt ook wel weer wat tijd :)

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

9
Allereerst wil ik iedereen bedanken die op onze site heeft rondgekeken en een feedback heeft geplaatst.

We hebben een (in onze ogen) leuk thema in onze site gecreëerd. Het geheel plaatje. Dit willen we ook zo door blijven voeren.
Een eigen stijl, passend bij de naam.

@ Ilonajoy: Er stond in de betaalmogelijkheden wel dat je met acceptgiro (op rekening) kon betalen, maar we hebben de tekst iets duidelijker gemaakt.
De algemene voorwaarden worden ZSM aangepast. We zijn er mee aan de slag gegaan.

@ Tanya: Bedankt voor je compliment :) en ook voor de tip. Je hebt gelijk dat dit op de voorpagina wat duidelijker moet. Hier gaan we zeker aan werken.

@ RicardoV: We hebben de verzendkosten met opzet laag gehouden, om het laagdrempelig te houden. De gemiddelde bestelling is groot genoeg om daarin tegemoet te komen.
Ik verwacht niet dat er veel mensen zullen zijn die maar 1 kledingstuk bestellen. Zou ik zelf ook niet doen :)

@ vampirelord: Bedankt voor je leuke reactie :) De URL vinden we gewoon heel leuk en denken dat andere ouders er ook zo over denken.
We kopen de kleding heel zorgvuldig in. En persoonlijk vind ik de associatie met kilo prijs wel heel er denigrerend (bij kiloprijs denk ik aan oud ijzer), gezien de kwaliteit die we leveren en ook garanderen, maar dat terzijde.

Graag zou ik ook feedback horen over de technische kant van de shop. Het winkelwagentje, bestelproces end.
Zien jullie hier misschien punten om te verbeteren?

Groetjes Cindy
http://www.toverkleertjes.nl
Betoverende kleding voor magische prijzen!

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

10
Hoi,

sinds gisteravond hebben we een SSL certificaat op de site.
Zou iemand willen testen of deze goed werkt?

En zou er iemand ook een test bestelling willen doen om te kijken of dit duidelijk genoeg is?
Graag wel even bij de opmerkingen van de bestelling zetten dat het om een test gaat!!

In ieder geval bedankt :)

Groetjes Cindy
http://www.toverkleertjes.nl
Betoverende kleding voor magische prijzen!

Re: [toverkleertjes.nl] graag feedback

11
Hoi,

Het werkt prima bij mij, ik heb een testbestelling gedaan en het invullen van de gegevens en de betaling gebeurde in een versleutelde omgeving. iDEAL werkte niet, maar er schijnt onderhoud te zijn bij ING, dat ligt dus waarschijnlijk niet aan jullie site of de sleutel.