Graag zou ik een Opencart webshop laten bouwen obv template OpenCart Templates #38354. Deze moet helemaal worden aangepast aan mijn huisstijl wensen en makkelijk te zijn in gebruik.
Tevens zou ik hierbij alle sociale media tools willen hebben. Wie kan mij aangeven wat hiervoor ongeveer de kosten zijn en hoe ik een goed geoptimaliseerde webshop krijg, die een hoge google ranking kan krijgen.
Het hoeft niet perse een Opencart website te worden als het maar eenvoudig in gebruik is.
Jip en janneke moeten deze site ook kunnen vullen met producten.
Ik zie graag jullie reactie's en adviezen tegemoet.
Re: webshop laten bouwen
2Wellicht kunnen wij je helpen? Wij werken met 2 andere systemen (SEOshop en Magento). Zie voor een overzicht van deze pakketten onze lijst verschillen Magento en SEOshop.
Beide systemen zijn in ieder geval zeer gemakkelijk in gebruik en geven ook een goede basis voor een goede Google ranking. De juiste keuze hangt vooral van je wensen en budget af. Indien je meer informatie wilt, kun je altijd contact opnemen met ons.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Cloosterman
Beide systemen zijn in ieder geval zeer gemakkelijk in gebruik en geven ook een goede basis voor een goede Google ranking. De juiste keuze hangt vooral van je wensen en budget af. Indien je meer informatie wilt, kun je altijd contact opnemen met ons.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Cloosterman
Re: webshop laten bouwen
3Ik werk op dit moment samen met bonjour webshops aan mijn webwinkel en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over hun werk.
http://www.bagandtasch.nl
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.
linkpartner worden of kunnen wij wat voor elkaar betekenen in de tassen branche.
Neem eens contact met me op.