Nieuwe webshop online [groenlipmosselextract.nl]

1
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

De site is nu ongeveer een week online en heb zo'n 100 bezoekers gehad, dit ongeveer de helft via zoekwoorden, de overige direct of via verwijzingen.

Tot op heden nog geen verkopen gehad. Is dit een beetje normaal voor een startende webshop? De conversie is nu dus 0.0 %

Ik zit er aan te denken om op de homepage heel opvallend in rood o.i.d. wat usp's te zetten. Wellicht dat dit effect heeft. Echter komt het het design niet ten goede.

Graag jullie feedback, ben erg benieuwd

http://www.groenlipmosselextract.nl

Re: Nieuwe webshop online [groenlipmosselextract.nl]

2
Als ik kijk zie ik volgens mij drie producten klopt dat?
Een daarvan kan je "normaal" kopen, de tweede is tijdelijk uitverkocht en de derde kan je niet in de winkelmand !
Hoe kom je aan referentie's terwijl je nog geen klanten hebt gehad?

Misschien kun je in ieder geval bij het artikel dat tijdelijk is uitverkocht een melding maken wanneer het weer op voorraad is?

3
Het klopt dat ik maar 2 producten heb. De derde is een informatiepagina.

Ik sta ook op markten en daar verkoopt het wel redelijk. Daar gevraagd om referenties te plaatsen, dat werkt wel. Daarnaast heb ik twee verkopen gehad via de site van bekenden. Om te testen en ervaring te krijgen in het verzenden e.d.

Waarschijnlijk wordt het toch 1 product, omdat de andere (zonder glucosamine) toch minder goed werkt, is onze ervaring. Ik wil niet iets verkopen terwijl een ander product beter is en de productiekosten een fractie duurder is.

Door onze eigen productie leveren wij geen andere producten.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

7
veke schreef:nochtans staat er in de review :
De site is heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd, Overzichtelijk en een snelle service. een heel goed 100% middel tegen alle soorten gewrichtspijnen.
Laat ik even duidelijk wezen:

De reviews van Kyjoh zijn bekenden die via de site besteld hebben. Dat zijn er 2. Dus die tel ik niet mee in hoe goed het loopt. En ze waren dus tevreden. Alles werkte en ik heb het dezelfde dag kunnen verzenden.

Daarnaast vraag ik klanten die offline kopen of ze een review op de site willen zetten. Dit gaat niet via Kyjoh.

Lijkt mij geen probleem?

8
Ok, daar gaat ie; onvoorbeoordeeld door topic niet te lezen en te surfen als de gemiddelde domme consument :)
Eerste 3 seconden geen idee waar het over gaat; wat doorlezen begrijp ik dat het iets medicinaals is?

geen idee; hee ff scrollen; onder de vouw staat ook nog wat.

Jeetje; enorm moeilijke teksten; gelukkig wel groot lettertype.
Zou het een idee zijn om hier niet 1 produkt aan te bieden maar uit te leggen waar het eigenlijk over gaat?

gelukkig een FAQ; fijn.

Filosofie; ook leuk om te lezen.

Zie trouwens dat je nog geen favo-icon heb.

Naar produkten .. je heb maar 1 produkt denk?

Afsluitend; rustige website, leesbaar.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren