Feedback gevraagd voor Justmyway.nl

1
Dag allen,

Ik run al enkele maanden (samen met een goede vriend) een webwinkel in bovenkleding. Enkele beginnersfouten zijn al gemaakt en gaandeweg proberen we te leren en te verbeteren. We willen zo snel mogelijk aan de slag om de website een betere en vertrouwde look te geven. Er is al een lijst samengesteld met fouten en verbeteringen en we gaan deze uiteraard zo snel mogelijk doorvoeren. Toch zou ik graag wat feedback willen van forumleden omtrent de huidige staat van onze webwinkel.

http://www.justmyway.nl

We weten onder andere dat:
-Sommige kledingfoto's niet voldoen voor een professionele uitstraling
-Enkele voorwaarden niet correct zijn (Mogelijkheid om achteraf te betalen)
-De voorpagina veel meer informatie zou moeten bevatten (In een oogopslag weten waar je als klant aan toe bent)

Ik hoor graag jullie mening!

Groeten,

Benjamin

Re: Feedback gevraagd voor Justmyway.nl

2
Welke beginnersfouten heb je gemaakt? Kunnen andere beginners wellicht nog wat van leren.

Op de voorpagina mis ik een duidelijke klantenservice pagina. Ook je links als Garantie, Retour en Levering zijn niet erg klantvriendelijk. Is hier überhaupt een pagina voor? Hoe zit het als men via een iPad op jouw site komt? Zijn die pop ups dan wel te zien?
Ik zou snel pagina's aanmaken voor jouw klanten zodat ze weten hoe een procedure werkt. Laten we zeggen klant x wilt een product retourneren. Wat nu? Ik zie dat het binnen 14 dagen kan, maar dat is alles.

De voorpagina links bovenin komt slordig over. Het e-mail adres voor een nieuwsbrief hoort daar niet. Daar hoort je logo.
Ook staat er een tekst verborgen achter je Home knop, iets met combopack!.

'Gratis' bij account lijkt mij een beetje overbodig. Ik ben nog nooit ergens tegengekomen dat men voor een account moet betalen bij een webwinkel.

Ik mis een filter op kleur.

De prijsvraag 'Altijd 10% korting winst is 20% korting' is mij niet echt duidelijk. Daarnaast zal men die een 10% kortingscode ontvangt het opnieuw proberen voor een 20% kortingscode. Dus die prijsvraag is wat mij betreft ook overbodig. Ik kan namelijk gewoon opnieuw de prijsvraag invullen.
Haalt men een 10% kortingscode zal men zich verdrietig voelen en wellicht zelfs de website verlaten omdat men de 20% code niet heeft.

Succes.

4
Ok, here we go.

Binnenkomst; ziet er sjiek uit.
Flash? Goed; je klanten met mogelijk budget en een Ipad haken af dan.

USP's geweldig groot; te groot om ff te scannen voor mij. Naar de rechter (minder dure) kant.

Ik ga zoeken; ff kijken; is er iets van een 'pashulp' oid ..
Ondertussen geen favi-icon zie ik wel.

Ik doe 'es gek; ff je metadata snel checken:
Keyword Repeats Density Search volume Approx Avg Search Volume Estimated Avg. CPC
new 7 3.07 n/a n/a n/a
account 6 2.63 n/a n/a n/a
g-skins 4 1.75 n/a n/a n/a
inloggen 3 1.32 n/a n/a n/a
justmyway 3 1.32 n/a n/a n/a
sublevel 3 1.32 n/a n/a n/a

hm, ook te zien in je cloud; nog aan werken denk?
Andere SEO: geen H1 enkele H2
10 image's en 9 X geen ALT tekst.
Titletag goed; geen frames en geen flash volgens deze tool?

Filter op prijs

€ 0,00 - € 50,00
€ 50,00 - € 100,00
€ 100,00 - € 150,00

'T duurste wat ik tot nu toe ff gezien heb is nog geen 60,-

Bestelproces in; ziet er goed uit; duidelijk.

Tot zover.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik snapte de linkjes onderaan de pagina niet helemaal haha
Ik dacht namelijk dat ik erop moest klikken, als je dat doet ga je weer naar boven.
Zou het niet handig zijn om een echte pagina te maken voor deze informatie?
Persoonijk vind ik het verwarrend dat de eerste drie woorden niet klikbaar naar een pagina gaan en de laatste drie wel :shock: , misschien heeft verder nietmand daar last van hoor maar ik vond het apart ;)

Het zou denk ik ook mooier zijn als het hoofd van de knappe meneer helemaal in beeld is ;)
ik denk of helemaal in beeld of helemaal uit beeld.

Bij de shorts zijn de afbeeldingen helemaal in de war, de ene keer bovenkant buiten beeld en de andere keer de onderkant. Zou mooi zijn als je de hele short kunt zien. Dus focus meer op de shorts

6
Allemaal bedankt voor de nuttige feedback!

Enkele tips die ik kan geven voor starters:
Zo veel mogelijk leren: Weet waar je aan begint: Kennis is macht.
Voorbereiden/Plannen: Begin bij de basis, maak een korte en lange termijn planning en houdt je hieraan. Maak regels voor jezelf omtrent je budget.
Budget: Op sommige moment wil je maar al te graag wat uitgeven omdat de situatie er naar vraagt. Pas hiermee op en wees geduldig. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat waarschijnlijk ook het geval.
Onderzoeken: Onderzoek of er interesse is in je product. Heb je met je onderzoek niet genoeg informatie verkregen, dan heb je er hoogstwaarschijnlijk te weinig werk van gemaakt.

Op basis van je betrokkenheid met je winkel moet je ook bij jezelf ten rade gaan of dit iets is wat je graag wilt doen. Zie je dit als hobby, behandel het dan ook zo. Zie je dit als iets meer dan een hobby, bereid je dan voor om je schouders eronder te zetten.

Groeten, Benjamin