Webshop testen

1
Hoi, na vele maanden buffelen is onze webshop gereed, nu zoek ik mensen die voor mij willen testen of en hoe het werkt.
Alle testers worden gelinkt in onze shop, dat geeft weer wat extra verkeer als hulp voor de ecommerce.

http://www.koopthier.nl

Re: Webshop testen

2
Ik zou direct beginnen met de Categorieën ipv. die hele hoop tekst en aanbevolen producten.

Op de product pagina ook te druk.
Onder de omschrijving teveel tekst 2 keer.

Klant recensies
Onlangs bekeken producten
Onlangs bekeken producten

Misschien ook iets voor u
Misschien ook iets voor u

Als ik op de + klik om iets te bestellen, dan zie ik niet direct dat het in de winkelmand zit (geen bericht of terug naar boven, of...), komt verwarrend over.
Verplicht registreren, vinden de meesten ook niet leuk en zullen afhaken.

Ik zie ook geen contact / over ons pagina of een pagina over verzenden en betalen en een Algemene Voorwaarden pagina?(alleen een tel. nr. en een email adres)
Dan haak ik al af.

3
Er kunnen geen producten in het winkelmandje?
Niet kunnen testen hoe dit werkt qua gebruik.

Waar zijn algemene voorwaarden, meest gestelde vragen, informatie over verzenden over retouren, enz???

Verplicht registeren: dat schrikt veel klanten af.
(het login-formulier laadt niet)

De tekst van Blister/bulk/swap zou ik op een andere plaats neerzetten. (bv bij meest gestelde vragen)

De banner links bij laatstbekeken producten geeft bij mij geen afbeeldingen. Er zijn trouwens meerdere categorieen die geen afbeeldingen laten zien.

Waarom blijft de tekst:
GSM accessoires voor groothandelprijzen!
continue in beeld staan? Zonde van de ruimte.

Verder vind ik de shop weinig uitstraling hebben en vrij standaard overkomen.

4
Gaaf, bedankt, hier kunnen we iets mee. De aanbevolen producten boven de categoriën is mij ook een doorn in het oog, ben met de Joomla ontwikkelaars bezig hoe ik dat uit kan zetten, staat ook onderin.
Verplicht registreren krijg ik niet uit, dacht dat ik dat uit had gezet maar blijkbaar niet, is een ramp om dat juist te doen in Joomla, misschien nog enkele tips van ontwerpers.
De standaard look, ja, het is lastig om iets nieuws te vinden en toch betrouwbaar over te komen.
Alvast bedankt, ik hoop nog wat meer reacties te krijgen en kom hier later nog op terug.

De plaatjes, ja blijkbaar maakt joomla niet standaard thumbnails aan; met zo'n groot aanbod is dat een hoop handwerk maar wel een must.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.