Alle reacties zijn van harte welkom!
http://www.applecases.nl

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Mia schreef:ik kan jullie site ook niet echt terugvinden op de keurmerk site...
Vind de site er verder mooi uitzien
amoebe schreef:Hallo,
Eerste indruk is prima. Ik scroll even naar beneden en lees:
'Heeft u een een vraag over een iPhone of iPad hoesje kunt u ons mailen.....'
Wel makkelijk als daar meteen een mailadres staat, of even het woordje mailen voorzien van een hyperlink.
'Aaanbiedingen iPhone 4 hoesjes' <- staat slordig, zeker binnen zoiets belangrijks als je menu.
Af en toe gebruik je in zinnen zowel Engels als Nederlands, persoonlijk vind ik dit niet prettig lezen.
Je blog bestaat uit een aantal zinnen met wat nieuwsfeitjes, ik zou dit eerder 'nieuws' noemen. Van een blog verwacht ik toch wel een leuk (langer) verhaal.
Zet hier nog maar even een spatie tussen en een punt: Nederlandse bankInternetbankieren (staat bij betalingsmogelijkheden)
Bij contact staat geen telefoonnummer, kunnen klanten je niet bellen?
Wel weer leuk dat je een brief kunt schrijvenHeeft iemand dit al gedaan? (gewoon nieuwsgierig)
Dit is wat ik tot zover ben tegengekomen, succes!
Ik verwacht wel dat ze een blafbrief krijgen van Apple... maar meer als blaffen kunnen ze niet aangezien er alleen hoesjes voor Apple producten verkocht worden. Zodra er ook een hoesje in het assortiment komt voor een ander toestel dan hebben ze een probleem.Interfoods.nl schreef:Je kan nog weleens problemen krijgen met het merk "apple" in jullie domeinnaam.
Ik kan me voorstellen dat Apple haar naam niet zo maar door iedereen laat gebruiken.
eentje schreef:Ik verwacht wel dat ze een blafbrief krijgen van Apple... maar meer als blaffen kunnen ze niet aangezien er alleen hoesjes voor Apple producten verkocht worden. Zodra er ook een hoesje in het assortiment komt voor een ander toestel dan hebben ze een probleem.Interfoods.nl schreef:Je kan nog weleens problemen krijgen met het merk "apple" in jullie domeinnaam.
Ik kan me voorstellen dat Apple haar naam niet zo maar door iedereen laat gebruiken.
Webdesigner is met vakantie, dus wordt aan gewerkt zodra hij weer thuis is.Mia schreef:Keurmerk nog niet klikbaar?
slordig van keurmerk.. bij ons was het zo gepiept. Binnen twee dagen stonden we erbij.frafra schreef:Ook op de keurmerk website vind ik je niet terug. Beetje jammer om voor iets te betalen als je niet bent opgenomen?
Deze uitspraak is niet juist. Ik heb via een bron bij het Webshop Keurmerk vernomen dat u NIET bent aangesloten.mirellatreffers schreef:Mia schreef:ik kan jullie site ook niet echt terugvinden op de keurmerk site...
Vind de site er verder mooi uitzien
Nee idd dat klopt, ga er meteen even achteraan.
Je betaald er wel voor.
bedankt.
Nu het keurmerk weg is neem ik mijn uitspraak terug wat betreft de betrouwbaarheid. De website voldoet aan de regelgeving, en nu het logo is verwijderd gaat er niets meer fout. Het stoorde mij wel dat er onduidelijk over gedaan werd in eerste instantie. Vandaar mijn "strenge" reactie. Het gaat u goed.Rudy schreef: Ik zou iedereen afraden iets bij deze winkel te bestellen. Zodra er grommeld wordt met keurmerken is wat mij betreft al het vertrouwen verdwenen.
--mod edit--
Keurmerk staat niet meer op de site dus ook geen gerommel meer.
Site voldoet verder aan de wettelijke eisen, dus geen reden tot paniek.
--mod edit--
Jammer zo'n opmerking.Samen met dat eerder probleem over het voeren van een logo waar je niet bent aangesloten komt niet erg betrouwbaar over naar mijn inziens.
Verklaar je nader?eentje schreef:Jammer zo'n opmerking.Samen met dat eerder probleem over het voeren van een logo waar je niet bent aangesloten komt niet erg betrouwbaar over naar mijn inziens.
versusFeit blijft dat er te veel is om voor mij als consument de webwinkel als betrouwbaar te bestempelen.
------------------------------------------------------------
Wat vind je niet duidelijk aan mijn post dan?eCom Pro schreef:Ik sluit mij bij eentje aan. Iedereen maakt wel eens fouten, is te haastig met het implementeren van een logo, etc.
Punt 4 Consument of concullega?versusFeit blijft dat er te veel is om voor mij als consument de webwinkel als betrouwbaar te bestempelen.------------------------------------------------------------
We zitten hier het forum om elkaar te helpen en niet om elkaar te beconcurreren. Dus svp terug naar het beoordelen van de site zoals deze nu is, zonder logo.