webwinkel begonnen

1
mijn naam is bob koeman,en ik ben sinds 23-05 eigenaar van de webwinkel funnylights.nl.ik ben momenteel nog werkzaam als taxi chauffeur,en blijf dat ook nog wel gewoon doen.mijn producten importeer ik uit china.de eerste bestelling komt over 2 weken binnen.uiteraard brengt dit wat spanning met zich mee,want ondanks dat de contacten goed lijken te zijn in china,je moet het toch nog wel even afwachtten,heb ik toch nog een vreemd gevoel zolang de zending niet in Nederland is.het is de eerste zending,dat zal ook wel de reden van onrust zijn.natuurlijk hoop ik ,dat mijn webwinkel genoeg inhoudt biedt om mensen te laten bestellen.ik doe dit geheel op eigen kracht zonder professionele hulp.daar is immers geen geld voor.denk eerlijk gezegt ook niet dat dat altijd nodig is.met gezond verstand en doorzetten,en goed kijken en luisteren naar anderen kom je er ook wel.ik geloof in mijn product,dat is wel een pre denk ik,je moet er wel achter staan.ervaring met dit product ""blinkies"" heb ik opgedaan op markten ongeveer 5 jaar terug.ik heb duizenden van deze producten verkocht,en weet dus dat er een markt voor is.ik hebben het product gekocht in een verbeterde versie,precies zoals ik dat wil.het betreft kleine veranderingen,maar erg belangrijk voor de klant.klachten die ik vroeger kreeg over dit product is nu niet meer aan de orde.nu maar hopen dat het werkt,groetjes bob