Gasten waar je geen zaken mee moet doen! Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Werd telefonisch benaderd. Alles klonk erg mooi en ben er uiteindelijk mee in zee gegaan. Wilde het risico wel nemen voor € 265 ex btw in de hoop er meer voor terug te kunnen krijgen. Na circa 2 maanden heb ik een rapport opgestuurd gekregen met subsidiemogelijkheden. Daarnaa niets meer van ze vernomen. Maar dat moet je niet bij mij doen! Ik ben ze dus blijven bellen, en blijven bellen!
Uiteindelijk zijn ze met 1 subsidie voor mij aan de slag gegaan. Het betreft de (standaard)subsidie voor beveiliging. Hiervoor moest er iemand van mr. Slim c.s. bij mij langskomen. Moet eerlijk zeggen dat die meneer wel kwam aanzetten in een DIJK van een auto waar je U tegen zegt. Maar als ik de reacties van vele lees is het me wel duidelijk hoe deze gasten aan hun geld komen. Oplichting dus! Maar om mijn verhaal te hervatten. Voor het bezoek wordt er € 350 ex btw in rekening gebracht. Gelukkig (om de pijn wat te verzachten) kreeg ik € 300 van het ministerie/agentschap op mijn rekening overgemaakt.
Uiteindelijk heb ik alle papieren gekregen die gepaard gaan me de subsidie voor beveiliging. Ik ben nu facturen aan het verzamelen en zend ze zodra ik mijn limiet bereikt heb op naar de agentschap, die dan waarschijnlijk (een deel) voor mij terugstort. *Crossing my fingers* dat dit gaat lukken.
Na dit heb ik wederom helemaal niets meer van mr. Slim c.s vernomen. Zoals ik al eerder zei moet je dat niet bij mij doen!! Ik heb geen subsidiescan van 265 ex btw laten uitvoeren voor 1 subsidie. Ik ben die gasten dus blijven bellen en blijven bellen. Ik kreeg steeds de mededeling dat ik terug gebeld zou worden.Echter gebeurde dit steeds niet. Maar ik bleef maar terug bellen om verhaal te halen. In het laatste gesprek dat ik met hen had werd ik erg onbeschoft en agressief behandeld. Voor mij was het toen duidelijk. "Andere subsidies kan ik op mijn buik schrijven. Ik heb hier te maken met oplichters". Nogmaals,doe dus geen zaken met hen!
mkb subsiedie realisatie/ mr. slim cs
2Beste mensen,
Ga nooit in zee met Mr. Slim c.s. uit Den Haag!
Deze meneer, H Kuiper is tevens eigenaar van MKB Subsidie Realisatie BV.
Dit bedrijf is gevestigd in Arnhem.
Momenteel daagt hij me voor het gerecht omdat ik zijn factuur niet betaal. Die betaal ik niet omdat er geen werk is geleverd en dat gaat hij in de toekomst ook echt niet doen.
Ik kan helemaal uitleggen hoe het gelopen is, maar dat bespaar ik jullie liever.
Mochten er mensen zijn die dit lezen en net zo stom waren als ik om met deze man in zee te gaan, laat dat dan weten, misschien kunnen we koppelen.
Ga nooit in zee met Mr. Slim c.s. uit Den Haag!
Deze meneer, H Kuiper is tevens eigenaar van MKB Subsidie Realisatie BV.
Dit bedrijf is gevestigd in Arnhem.
Momenteel daagt hij me voor het gerecht omdat ik zijn factuur niet betaal. Die betaal ik niet omdat er geen werk is geleverd en dat gaat hij in de toekomst ook echt niet doen.
Ik kan helemaal uitleggen hoe het gelopen is, maar dat bespaar ik jullie liever.
Mochten er mensen zijn die dit lezen en net zo stom waren als ik om met deze man in zee te gaan, laat dat dan weten, misschien kunnen we koppelen.
Re: mkb subsiedie realisatie/ mr. slim cs
3Zou je toch zo vriendelijk zijn om het geschil uit te leggen? Anders kan je wellicht smaad en/of laster verweten worden.
Re: Doe geen zaken met mr. Slim c.s. voor bedrijfssubsidies!
4Mij probeerden ze in januari 2011 te strikken voor een subsidiescan. Als het niets zou opleveren zou ja na een jaar je geld terugkrijgen. Op zich een vreemde constructie, want waarom zou ik dan überhaupt betalen als je je geld toch weer terug kon krijgen. Ik voelde nattigheid. Stel je voor dat je die 245 ex BTW betaalt en daarna doet het bedrijf niets meer en gaat het bedrijfje voor het eind van het jaar ineens failliet. Dan hebben ze zonder iets te doen overal geld geïncasseerd en zijn gevlogen. Ik had geen enkele garantie.
De verkoper was ook nog eens als een soort zzp-er door hun ingeschakeld, dus, directe lijnen waren moeilijk.
Er kwam dus een verkoper voor een eerste gesprek bij mij langs. Nadat ik allerlei gegevens voor ze had ingevuld werd als eerste al heel snel het geld automatisch van mijn rekening afgeschreven, waarvoor ik geen expliciete toestemming had gegeven. Dat gaf mij al een vreemd gevoel van oplichting. Bij onderzoek bleek dat het geld weer via een ander bedrijfje was afgeschreven en dat Mr Slim op een (nieuw) woonadres was gevestigd. Dit was mij te link. Ik heb melding gedaan bij de KvK en de koop binnen 7 dagen ontbonden. Ben nam dat me niet in dank af en vond dat ik de zaken verkeerd zag. Ik werd ook nog een keer gebeld door de verkoper met de vraag wat ik hem nu flikte en ik heb uitgelegd dat ik de boel niet vertrouwde.
Gelukkig was ik toen van ze af en heb ik de KvK gewaarschuwd. Of ze er iets aan gedaan hebben weet ik niet.
De verkoper was ook nog eens als een soort zzp-er door hun ingeschakeld, dus, directe lijnen waren moeilijk.
Er kwam dus een verkoper voor een eerste gesprek bij mij langs. Nadat ik allerlei gegevens voor ze had ingevuld werd als eerste al heel snel het geld automatisch van mijn rekening afgeschreven, waarvoor ik geen expliciete toestemming had gegeven. Dat gaf mij al een vreemd gevoel van oplichting. Bij onderzoek bleek dat het geld weer via een ander bedrijfje was afgeschreven en dat Mr Slim op een (nieuw) woonadres was gevestigd. Dit was mij te link. Ik heb melding gedaan bij de KvK en de koop binnen 7 dagen ontbonden. Ben nam dat me niet in dank af en vond dat ik de zaken verkeerd zag. Ik werd ook nog een keer gebeld door de verkoper met de vraag wat ik hem nu flikte en ik heb uitgelegd dat ik de boel niet vertrouwde.
Gelukkig was ik toen van ze af en heb ik de KvK gewaarschuwd. Of ze er iets aan gedaan hebben weet ik niet.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.