@admin:
Als ik naar mezelf kijk is de prijs v/h product toch een van de eerste criteria waar ik naar kijk. Zéker bij een webshop waar ik nog geen ervaring mee heb is dit informatie die voor aankoop al bekend is.
De beslissing om voor een volgende keer weer van dezelfde shop gebruik te maken wordt zeker mede bepaald door hoe die eerste bestelling gegaan is.
Om ook op het gebied van (het beoordelen van) service een bruikbare feedback aan de gebruiker te kunnen geven zal ik eerst een user-base op moeten bouwen

Als ik naar andere vergelijkings-sites kijk zie ik regelmatig maar 1 of 2 reviews per shop; daar heb je in mijn optiek, als bezoeker, vrij weinig aan.
Daarnaast zijn prijs, verzendkosten en voorraad
objectieve gegevens.
@webwinkelsucces
Ik heb er -op dit moment- nog bewust voor gekozen om geen 'affiliate' click-throughs te gebruiken, ik wordt als consument namelijk een beetje argwanend als ik die bij andere vergelijkingssites zie... Staat een shop bovenaan de lijst omdat ze de beste click-through vergoeding aan die site geven, of omdat ze simpelweg "de beste" zijn
M.b.t. de investering: In
mijn geval zou bijvoorbeeld een csv file met merk, product-code, prijs en directe URL om te beginnen al afdoende zijn. Het lijkt me dat de meeste eCommerce producten dat zonder moeite kunnen produceren ?
@ThomasR
Over beslist.nl: net even gekeken, site zit technisch mooi in elkaar

Ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik zover ben...
Het eerste wat me opvalt (als consument) is dat de producten die in 1e instantie weergegeven worden niet de goedkoopste zijn en dat de andere leveranciers van hetzelfde product zelfs op mijn 1920x1200 scherm "under the fold" getoond worden (i.e. ik moet scrollen om ze te kunnen zien) en dat bij de alternatieven er geen onderscheid gemaakt wordt tussen alternatieven met dezelfde product-code en alternatieven uit dezelfde serie / thema.
Ook valt me, als je doorklikt naar de product-details, een groot leeg vlak op naast de info over de shop ?
Ik kan me niet voorstellen dat hier niet door experts naar gekeken is, maar wilde dit toch ff kwijt
Er zit overigens een textueel foutje op
deze pagina:
Maandelijks zijn dat er meer dan . Elke maand
meer dan wat ?