Hoi,
Wij willen een webwinkel oprichten in electrische vervoersmiddelen zoals quads, fietsen, scooters e.d. Wij willen die webwinkel opbouwen met een groupsaankoop structuur/feature omdat wij ervan overtuigd zijn dat dit een van de volgende trends is. Op internet vinden wij ook weinig platformen zoals groupon die ingesteld zijn om winstgevende groupdeals te lanceren voor bijvoorbeeld webwinkels. daarom lijkt het ons best het heft in eigen handen te nemen en onze webwinkel zo op te bouwen.
Wat denken jullie daarvan? Te hoge kosten/baten?
Werkt groepsaankopen bij webwinkels wel?
Heeft iemand zo al een webwinkel opgericht of een plugin gebruikt?
Heeft iemand een groupon deal gelanceerd? ervaringen?
alle info is welkom!
groetjes, Bianca en joris
Re: Webwinkel met groepkorting feature
2Echt niemand die iets zinnigs te delen heeft dan? Dit is toch een webwinkel forum?
Re: Webwinkel met groepkorting feature
3shopadmin schreef: 1. Wat denken jullie daarvan? Te hoge kosten/baten?
2. Werkt groepsaankopen bij webwinkels wel?
3. Heeft iemand zo al een webwinkel opgericht of een plugin gebruikt?
4. Heeft iemand een groupon deal gelanceerd? ervaringen?
1. Om daarover een oordeel te geven moet ik weten wat de kosten en de baten zijn, anders kan ik niet vaststellen of ze te hoog zijn.
2. Groepsaankopen werken ook bij webwinkels. Als je het te veel doet, dan gaan je klanten wachten met bestellen tot dat er weer een mega deal komt.
3. ik niet, maar ik heb ook geen haast om nu snel te verkopen en hoge omzetten te halen. Kwaliteit is belangrijker voor mij. Ik heb liever 10 bezoekers per dag en allemaal tevreden dan 1000 per dag met 60% te vreden.
4. Nee niet zelf, maar als je even googled op groupon deals voor ondernemers. Krijg je genoeg ervaringen. Vaak is het verwijt dat groupon goed is voor de klant en goed voor groupon, maar slecht voor de ondernemer.