heb een vraag over de SLA (service level agreement) die bij ons in het contract staat en waar wij voor hebben getekend!
wat is hier de norm voor, 95% 96% 97% of hoger!!
op google kom ik op 99,9% dat bijna de standaard is?
ik hoor graag!
Re: SLA
2Er is geen norm voor... het is net wat je afspreekt.
Maar de uptime is maar een klein puntje in een SLA.
Maar de uptime is maar een klein puntje in een SLA.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
Re: SLA
4Door in hosting niet voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten, kun je ook een uptime van 99,9% bereiken zonder SLA. Je mist dan weliswaar de garantie van een SLA, maar je kunt je afvragen wat die aanvullende garantie nog mag kosten als een hoge uptime toch al wordt gehaald.
Uptime kun je bovendien spreiden over de 24 uur van elke dag. Een goede provider kondigt onderhoud aan en voert het uit in de holst van de nacht. Dan kan ik daarvan letterlijk en figuurlijk niet wakker liggen: om 3 uur 's nachts verkoop ik toch niets.
Uptime kun je bovendien spreiden over de 24 uur van elke dag. Een goede provider kondigt onderhoud aan en voert het uit in de holst van de nacht. Dan kan ik daarvan letterlijk en figuurlijk niet wakker liggen: om 3 uur 's nachts verkoop ik toch niets.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!