Wij zijn op zoek naar een videoproductiebedrijf dat voor een aantal producten uit ons assortiment korte filmpjes (ongeveer 1 minuut per product) kan maken. Waarin het product duidelijk zichtbaar is en een aantal kenmerken duidelijk worden getoond.
Heeft er iemand ervaringen met een bedrijf dat dit tegen niet al te hoge kosten op professionele wijze in een studio kan doen?
Re: Productvideo's maken
2Wij hebben in onze loods een simpele studio gebouwd waar wij ook filmpjes gaan opnemen om producten en technische termen uit te leggen. Zelf hebben we 0 ervaring met het maken van filmpjes maar we gaan het gewoon doen en kijken wat het resultaat is. Eventueel willen we de studio wel verhuren als jullie daar interesse in hebben.
De studio bestaat nu uit een paar backdrops (heel grote doeken) met ons logo er op, goede belichting en dat is het eigenlijk. Als we wat filmpjes gemaakt hebben zal ik die hier even plaatsen.
De studio bestaat nu uit een paar backdrops (heel grote doeken) met ons logo er op, goede belichting en dat is het eigenlijk. Als we wat filmpjes gemaakt hebben zal ik die hier even plaatsen.
3Wij zijn een mediabedrijf en maken o.a. product- filmpjes- voor op website. Er zijn leuke en betaalbare oplossingen te bedenken. Mail ons op info@enjoymedia.nl maar eens wat je wensen zijn, dan kan ik je een offerte toezenden. Groetjes Team Enjoy Media, http://www.enjoymedia.nl
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Het was vrij druk afgelopen maanden, maar toevallig hebben we vorig weekend de "studio" wat verder verbouwd. Er staat nu een kleine winkelwand waar producten op hangen als leuke achtergrond.
Waar we nog naar op zoek zijn is een goede desk of tafel om achter te staan/zitten en om producten op te laten zien.
Ik hoop deze week de eerste test filmpjes te maken.
Waar we nog naar op zoek zijn is een goede desk of tafel om achter te staan/zitten en om producten op te laten zien.
6Nou, succes !Wouter Hol schreef:Het was vrij druk afgelopen maanden, maar toevallig hebben we vorig weekend de "studio" wat verder verbouwd. Er staat nu een kleine winkelwand waar producten op hangen als leuke achtergrond.

Zelf heb ik dit ook opgepakt, alweer een 1/2 jaar geleden. Vooraf een script uitgewerkt wat ik wil vertellen. Proberen to the point te zijn en toch ontspannen.
Ik kan je vertellen; het is verrekte moeilijk! Vooral het afwerken; het liefst knikkerde ik alle fragmenten weer weg

Grappige is dan weer dat ik al behoorlijk veel kijkers heb gehad op youtube. ( totaal nu iets van 4000-4500) en mensen toch doorklikken .. dus ja, niet voor niets gedaan!
Kijk eens bij Coronel zijn tv shop en de shop van z'n pa, iets met koffiezettersshop.nl (oid..)
Die kan dat leuk, heeft de babbel mee en is de echte digitale verkoper

7"... dus zorg voor hoge kwaliteit kabels!"Jan Speelgoedboer schreef:Kijk eens bij Coronel zijn tv shop en de shop van z'n pa, iets met koffiezettersshop.nl (oid..)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dF9aK7VmH-k[/youtube]
8Oa. Tom heeft inderdaad voor de nodige inspiratie gezorgd ja
Het moet een beetje dat idee worden, alleen hebben wij geen showroom/winkel dus maken wij zelf een beetje een studio met winkelwand.

Het moet een beetje dat idee worden, alleen hebben wij geen showroom/winkel dus maken wij zelf een beetje een studio met winkelwand.
9Goed gezien!Ward schreef:"... dus zorg voor hoge kwaliteit kabels!"Jan Speelgoedboer schreef:Kijk eens bij Coronel zijn tv shop en de shop van z'n pa, iets met koffiezettersshop.nl (oid..)

Vorig jaar 'em nog gehoord en gesproken op een bedrijven contactavond, dan merk je toch wel dat hij zijn naam mee heeft.
En zich goed zich in de klant weet te verplaatsen, klantbehoefte's weet 'ie geweldig goed te gebruiken. Kunnen veel mensen nog wat van leren!
De gedrevenheid, passie die er vanaf straalt past ook bij het beestje, daarmee klust hij lekker bij op diverse bijeenkomsten.

Leer van diegene die goed zijn, kun je jezelf aan omhoog trekken.
10Ik ken Tom en sr. van de driftwedstrijden die ik heel veel georganiseerd heb.
Het zijn echt hele fijne mensen die precies weten hoe de markt werkt en hoe ze zichzelf kunnen onderscheiden.
Nu moet je wel een soort van presentator zijn hoor om goed op video een presentatie te kunnen geven.
Dus let wel op, zo makkelijk als hun het laten lijken is het niet. Dat stukje showman moet er wel inzitten.
Ik heb wel eens wat opnames mogen meemaken (maar dan meer voor het autoprogramma), en daar kun je toch wel zien dat het echte professionals zijn hoor.
Het zijn echt hele fijne mensen die precies weten hoe de markt werkt en hoe ze zichzelf kunnen onderscheiden.
Nu moet je wel een soort van presentator zijn hoor om goed op video een presentatie te kunnen geven.
Dus let wel op, zo makkelijk als hun het laten lijken is het niet. Dat stukje showman moet er wel inzitten.
Ik heb wel eens wat opnames mogen meemaken (maar dan meer voor het autoprogramma), en daar kun je toch wel zien dat het echte professionals zijn hoor.
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers
Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers
Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
11Moviemaker werkt ook prima, doen wij ook alles mee: http://www.youtube.com/user/brokkrdesign?feature=watch
kost niets, een filmpje is in tien minuten klaar, en met wat fotowerk heb je al gauw een leuk filmpje dat je klanten een beeld geeft van wat je levert.
kost niets, een filmpje is in tien minuten klaar, en met wat fotowerk heb je al gauw een leuk filmpje dat je klanten een beeld geeft van wat je levert.
12Als je foto's hebt van je producten maak ik binnen 24 uur een professioneel filmpje voor je, inclusief link button (met link naar een pagina naar wens) die te voorschijn komt als het filmpje stopt.
Je kunt je eigen tekst toevoegen en zo dus je eigen video samenstellen. Mocht je dus niet voldoende techneut zijn of geen tijd hebben om zelf een video te maken, doe ik het graag voor je! Voor een voorbeeld kun je terecht op http://www.onlinemarketingtool.nl/product-video-to-go/.
(Scrol naar beneden om een video van een klant te bekijken.)
Je kunt je eigen tekst toevoegen en zo dus je eigen video samenstellen. Mocht je dus niet voldoende techneut zijn of geen tijd hebben om zelf een video te maken, doe ik het graag voor je! Voor een voorbeeld kun je terecht op http://www.onlinemarketingtool.nl/product-video-to-go/.
(Scrol naar beneden om een video van een klant te bekijken.)