[opgelost] Problemen met T&M shop Geldrop/Eindhoven

1
Geachte mensen,
Vorige week op 25 juli heb ik een product gekocht bij een van de sites van T&M shop.
Na een week nog steeds geen product binnen. Niets gehoord over verzending etc.
Ik had 2 vragen gestuurd over mijn betaling, of het het goede rekeningnr was (aangezien er 2 in de mail stonden) en ja dat was het. En of mijn geld al ontvangen was.
Dit was echter niet het geval. Een beetje vreemd aangezien het van ING naar ING gaat. En volgens ING is dit binnen 60 sec (via internet bankieren) geregeld.
Ondertussen zijn we dus een week verder, er word niet meer op mijn mails gereageerd of mijn betaling binnen is. Er word ook geen reactie geven op andere mails of het contact formulier op de site.
Wat kan ik doen om toch mijn product niet krijg. Heb een adres maar vrees dat dit 2 huisadressen zijn en weinig opleverd.
Wat zouden mijn verdere stappen zijn? En hoe kan ik die het beste nemen?
Daarnaast heeft er iemand al slechte ervaringen met deze winkel??
Mvg
Patrickw

Re: Problemen met T&M shop Geldrop/Eindhoven

2
Ik zie dat je alleen mails stuurt. Bel eens? 0492 781992
Het adres lijkt mij overigens geen huisadres aangezien het op een industrieterrein gevestigd zit. Als je in de buurt woont zou je eens langs kunnen gaan op werkdagen.

Succes..

3
hallo,

ik heb op de naam T&M shop net gegoogled , maar ik vraag me af hoe je de site gevonden hebt.
ik kan er namelijk geen duidelijke vermelding over vinden.
ik zou de firma zeker gaan bellen, niet reageren op de vragen van een klant is nooit goed.

mvg,

J.hooijenga
http://www.energie-techniek.com
de installatie shop

cv gas water sanitair vloerverwarming riolering zonnepanelen zonneboilers etc

4
Als je googelt op "t&m shop geldrop", vind je meerdere webwinkels. De adres- en contactgegevens inclusief telefoonnummer zijn steeds dezelfde, bijvoorbeeld:

http://www.sensorkranen.com/contacts/

http://www.wensballonnenwebshop.nl/contacts

In de klachtenprocedure staat bovendien dat je ook kunt bellen, dus dat zou ik zeker niet nalaten.
T&M shop schreef:Klachten
Wanneer u een klacht heeft over onze producten vragen we u contact op te nemen middels het contactformulier of telefonisch op +31492 781992. Onze klantenservice helpt u verder bij het afhandelen van uw klacht.
Zou verder niet uitsluiten dat ze slecht/niet reageren omdat het nog vakantie is.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Zaterdag proberen te bellen, geen gehoor vanwege het weekend. Krijg net een mailtje binnen dat het inderdaad door op vakantie gaan van medewerkers is blijven liggen en het dus vandaag verzonden is. Morgen zou ik het moeten hebben. Is het mogelijk om de titel te veranderen of dit topic te verwijderen omdat het opgelost is?

Re: [opgelost] Problemen met T&M shop Geldrop/Eindhoven

7
Elders op dit forum een topic gestart over dit bedrijf.
Ik ondervind exact dezelfde problemen.
Ben echter bang dat het om oplichting gaat.
Heb al 4 verschillende telefoonnummers gebeld. Nergens gehoor.
Ook e-mail wordt niet beantwoord.
Ga nu aangifte doen cum annexis.

met vriendelijke groet,
Pieter Bakker