Zonder enige vorm van vragen en verdediging staat er een erg negatief artikel over ons. Prima uiteraard,wij zijn ons bewust van de copycat taferelen.
Wij hebben daar nooit geheimzinnig over gedaan,zelfs op het forum van Higherlevel open en eerlijk aangegeven dat het idee reeds bestaat...
Op http://www.higherlevel.nl/forum/index.p ... #msg384668 kan je de gehele treath zien waarin ik aangeef dat we zelfs met deze fransman onderhandeld hebben over het importeren van zijn product en daarna zijn idee hebben geopieerd.
Erg jammer dat een forum als dit dan zulke artikelen plaatst over zijn leden zonder enige vorm van communicatie...
Als er wat hoor en wederhoor had plaatsgevonden hadden jullie te horen gekregen dat ook wij vinden dat we te ver in kopieer gedrag zijn doorgeslagen en daar qua design aanpassingen voor komen. Het kopieren van een idee vind ik nou niet zo spannend... Ook bij ons blijkt dat het pikken van een geweldig ideen beter zijn vruchten afwerpt dan het verinnen van een slect nieuw concept...
Dan wil ik een nette reactie geven op het artikel en dan moet de reactie eerst door de keuring voor ie geplaatst wordt

Danny