Sinds juni dit jaar hebben we een webshop online gezet en daar zijn we nog druk mee bezig allerlei zaken netjes te maken maar bij google staan we niet netjes vermeld.
Intussen hebben we ook al metatags enzo gegenereerd alleen geen metakeys.
De vermelding ziet er dan zo uit:
Hakko - GIGA Elektro
http://www.gigaelektro.nl/226_hakkoDelen
Welkom, Aanmelden · Winkelmand: 0 product producten 0,00 € (leeg); Uw account · Gereedschap · Werkplaats · Schuifmaten · Behuizingen · Boren & Bits ...
Dit ziet er dus niet uit, want we willen het product met plaatsje en het merk met artikelnummer en omschrijving enzo hebben, niet het aanmelden en die troep.
Ben bij google webmaster hulpprogramma's aangemeld en we hebben ook een xml geupload maar geen verandering.
Hoe is dit op te lossen?? want het lijkt erop dat de meta niet gelezen word, of is er een andere oplossing?
Re: Google vermelding
2Sterker nog, de meta_description staat geeneens in jullie broncode, dus voor Google valt niks te lezen. Je kan 2 dingen doen, of een meta description toevoegen of zorgen dat er content veel meer naar boven in de broncode komt te staan, je USP's staan nu helemaal onderaan in diezelfde broncode, en daar kan Google blijkbaar niks mee.Gigaelektro schreef: Hoe is dit op te lossen?? want het lijkt erop dat de meta niet gelezen word, of is er een andere oplossing?
Sowieso op het gebied van je broncode valt nog veel winst te boeken, deze is nu erg rommelig en staat vol overbodige code. Je moet weten dat Google juist je broncode leest, en je website niet bezoekt zoals je bezoekers dat doen.
Re: Google vermelding
3Deze ‘preview’ ontleent Google aan de meta-tag description (die je nergens hebt) en vervolgens aan de tekst van een gevonden webpagina. Het getoonde tekstfragment is afhankelijk van de ingevoerde zoekopdracht: Google toont meestal een tekstfragment waarin de zoekwoorden voorkomen.
Re: Google vermelding
4Herstel, ik keek alleen maar op de desbetreffende deeplink (http://www.gigaelektro.nl/226_hakko), ik zie dat je op de homepage wel een meta description hebt, als je zoekt op Giga Elektro Homepage komt deze description wel te voorschijn. Blijft voor de dieperliggende pagina's staan dat je daar per pagina een description moet toevoegen, het liefst uniek per pagina en natuurlijk het toevoegen van content wat zo hoog mogelijk in de code moet worden geplaatst.
Verder zou ik nog eens goed kijken naar de titel per pagina, deze is nu erg summier, en hier valt ook nog veel winst te boeken.
Verder zou ik nog eens goed kijken naar de titel per pagina, deze is nu erg summier, en hier valt ook nog veel winst te boeken.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: Google vermelding
5We hebben bij elk artikel een meta kort en een meta lange description staan bij de artikelen maar daar word dus niks mee gedaan.
Bij ieder artikel word is een eigen specifiek op dat artikel eigen description gegenereerd door ons systeem elke dag. Waarom ziet googe het dan niet? Deze omschrijving kunnen we aanpassen hoe we deze willen laten genereren.
Wij werken met prestashop, misschien een instelling in de robot.txt???
En vraag 2 wat moeten we verbeteren aan de vorige melding wat beter kan en onnodige zaken verwijderen?
Bij ieder artikel word is een eigen specifiek op dat artikel eigen description gegenereerd door ons systeem elke dag. Waarom ziet googe het dan niet? Deze omschrijving kunnen we aanpassen hoe we deze willen laten genereren.
Wij werken met prestashop, misschien een instelling in de robot.txt???
En vraag 2 wat moeten we verbeteren aan de vorige melding wat beter kan en onnodige zaken verwijderen?