Goedemorgen collega's,
Ik ben net een webshop gestart en twee domeinnamen .NL en .BE aangeschaft. De webshop levert een Nederlands product. Is het handig om extra (door te linken) domeinnamen aan te schaffen met sterke zoek gerelateerde woorden om hoger in de Google te komen?
De webshop is 7-talig maar heeft een typisch Nederlandse naam. Hoe kom ik dan in het buitenland (DE & BE-FR) aan de bak? Alleen door link building?
Kan iemand mij adviseren om overdreven aanschaf van domeinnamen te voorkomen?
Bij voorbaat dank,
Re: Extra domeinnamen kopen | Heeft dit nut?
2Domeinen kopen en direct redirecten heeft zoektechnisch gezien geen nut. Los van misschien het voordeel dat niemand anders iets start op die naam.improvum schreef:Goedemorgen collega's,
Ik ben net een webshop gestart en twee domeinnamen .NL en .BE aangeschaft. De webshop levert een Nederlands product. Is het handig om extra (door te linken) domeinnamen aan te schaffen met sterke zoek gerelateerde woorden om hoger in de Google te komen?
De webshop is 7-talig maar heeft een typisch Nederlandse naam. Hoe kom ik dan in het buitenland (DE & BE-FR) aan de bak? Alleen door link building?
Kan iemand mij adviseren om overdreven aanschaf van domeinnamen te voorkomen?
Bij voorbaat dank,
In het buitenland vindbaar worden is meer dan enkel linkbuilding. Veel webshops openen daar aparte shops/telefoonnummers/assortiment/logistiek en klantenservice voor. Het is goed om erover na te denken uiteraard, maar als je besluit te starten met NL en 100% zeker bent over je (NLse) naam, zou ik nog niet al te veel energie in het buitenland steken.
Nu op mijn weblogs: