1. URL gebruik/URL updaten. Een redelijke niche is voor ons Kidsglobe Farming. Ik heb dit nu in de URL aan elkaar vast staan.
Met de tool Rank Tracker leer ik dat ik de 3 woorden losstaand (koppelstreepje) had moeten gebruiken. Wij staan op positie 8 terwijl de toppositie's het los van elkaar hebben staan.
Mijn idee is dan om dit los te plaatsen.

2.Tijdelijk URL gebruik? Op de speelgoedboerderij gebeurd altijd wel wat; dus een seizoensspecial.
Deze special zal ik in de herfst eraf halen omdat er dan een herfstspecial is. Maar dan staat de URL wel fijn in de zoekmachine's. Verwijderen is dan niet slim denk ik zo.

3. Google's 'bedoelde u' Ik typ in 'Siku control32' en vervolgens staat er 'Bedoelde u Siku control 32'

4. Spelen met metadata. Wij werken nu zo dat de metadata bij de home pagina redelijk algemeen is.
De metadata op een rijke categorie en landingspagina gaat al specifieker; tenslotte de produkt pagina die helemaal specifiek is ingericht.
Dit betekend dat ik graag zou zien dat bij de zoekterm Siku control 32 men netjes uitkomt op de '/sikucontrol' pagina. Die lukt, fijn.
Maar dat wil ik ook graag voor bv 'Bruder speelgoed' en die verwijst weer vrolijk naar de primaire domeinnaam en niet naar onze rijke categorie pagina.

Ik hoop dat we zo weer mooie dingen van elkaar kunnen leren, ik ben in ieder geval wel weer lekker in de weer met Rank Tracker om zo weer te leren hoe anderen 'het' doen