Wat te doen bij afwezigheid?
1Stel je bent door vakantie een periode niet in staat bent om je webshop te beheren en je kunt ook niet altijd direct reageren op e-mails van (mogelijke) klanten. Wat doen jullie in zo'n geval?
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
De "simpele e-mail" kun je voor een belangrijk deel voor zijn. Turf eens een tijd lang welke standaardvragen je kunt beantwoorden met een standaardantwoord. Daarmee heb je een lijst voor verbeteringen op grofweg vier niveaus: productpagina's, servicepagina's, winkelwagentje en de automatische e-mail (bijvoorbeeld de orderbevestiging).malibu schreef:Probeer iemand in te huren voor een uur per dag ofzo die de simpele mail kan beantwoorden.
Voor ingewikkelde vragen kan een email worden gestuurd met de mededeling dat er over enkele dagen inhoudelijk antwoord komt.
Zo kun je een hoop problemen voorkomen.
Ik heb zelf een SHOP_REOPENS_ON-constante ingebouwd waarin ik alleen de datum van thuiskomst hoef in te vullen. De verwachte levertijd, op productpagina's en in winkelwagentjes, wordt daarmee dagelijks automatisch bijgesteld. Daarnaast stuurt de constante wat speciale teksten in servicepagina's en de automatische e-mail.Dirkjan schreef:Zo kun je toch geld verdienen tijdens je vakantie en de klant vindt door de korting de langere levertijd mogelijk best prima?