webwinkel met deze specs

1
Ok ik zoek de allerbeste webwinkel met deze specificaties:

-supergoede zoekfunctie, echt ultragoed (denk google, denk bibliotheek )
-alle artikelen moeten van een mooie image voorzien kunnen worden
-onbeperkt producten aanbieden

ps
eerst geplaatst in de daarvoor bestemde forum thread maar daar reageert niemand... dus vandaar...

Re: webwinkel met deze specs

2
De allerbeste webwinkel software zoeken is als de beste auto zoeken. Dit is voor iedereen anders de een houd van Audi en de ander van BMW

Je eisen zijn redelijk laag, elk serieuze stukje webwinkel software kan dit.

Download een aantal demos

3
Het is vrij objectief anders volgens mij.

Een goede afbeelding is voor iedereen hetzelfde, hoge resolutie met duidelijke voor- zij- etc. aanzichten.

Zoekfunctie is ook voor iedereen vrijwel hetzelfde. SEOshop heeft echt een belabberde zoekfunctie. Zoek ik bijv. op twee woorden die in de titel van een product zitten maar wissel ik ze in de zoekfunctie om, dan vind die het product niet.

4
tuurlijk gaat een auto niet alleen om smaak? wat een belabberd antwoord. stel ik wil weten wat is de veiligste auto. Dan zeg je volvo. de snelste? ferrari. ze hebben duidelijk verschillende technische specificaties.
Nu wil ik wat weten over de specificaties van webwinkels en aangezien de zoekfuctie niet altijd duidelijk omschreven is in recensies (alleen de aanwezigheid) wil ik weten welke echt goed is. Daarbij heb ik nog 2 eisen.
Tot zover heb ik maar 1 webwinkel ontdekt die daaraan voldoet en ik hoop eigenlijk dat iemand er nog meer weet.

vampirelord... Ik heb net 25 recensies bekeken en daar zitten welgeteld 3 webwinkels bij met de optie om onbeperkt producten aan te bieden. Dan heb ik het nog niet over de andere specificaties.

Bedankt voor de info dat SEOshops search klote is. Volgens mij kan ik daar ook niet onbeperkt aanbieden.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Oke, wil je de veiligste webwinkel of wil je de snelste?

Wat je wil is nog steeds redelijk standaard. Ter vergelijking. Je zegt dat je een auto wil hebben met cruisecontrol en 4 wielen.

Kijk eens bij:
Prestashop
Zencart
Oscommers
Magento
Mijnwebwinkel
Biedmeer
en ga zo maar door

Als er 1 pakket " Het beste "zou zijn, zouden de andere pakketten niet bestaan en zouden wij allemaal dat pakket hebben.

(volvo is al lang niet meer het veiligst en ferrari al lang niet meer de snelste )