nieuw concept voor webwinkels

1
Ik ben van plan een nieuw concept te ontwikkelen voor webwinkels. Iets tussen pop-up store en pop-upmall in. Een platform waar webwinkels zich gedurende een korte periode (1 week? 2 weken?) fysiek kunnen presenteren aan bestaande en nieuwe klanten. Uiteraard met de bedoeling om zoveel mogelijk te verkopen. Samengesteld in wisselende thema's voor bepaalde doelgroepen van klanten. Groter dan een enkele pop-up store, maar kleiner dan bijvoorbeeld boxpark.co.uk
Echt gericht op webwinkels die voor een korte periode fysiek hun collectie willen tonen, in een aantrekkelijke setting met een klein aantal andere webwinkels. Units van 20 tot 40m2 rondom een gezellig café terras en dusdanig ingericht dat een webwinkel zonder veel moeite aan de slag kan. Ondersteund met een goede website om reclame te maken. Graag hoor ik jullie meningen over dit idee.

Re: nieuw concept voor webwinkels

2
Zoiets bestaat volgens mij allang. Kan even niet op de naam komen maar je kan een 'plankje' huren in een winkel. Klanten rekenen dan ook af in de winkel en nemen het spul meteen mee. Was een weekje of 3/4 geleden terug op RTV Utrecht.

Ik vind het wel een goed concept ik ga er misschien wel eens mee aan de slag
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: nieuw concept voor webwinkels

3
Er zijn ook wel kleinere winkels die ruimte verhuren, of die voor jou je producten willen verkopen. Maar zowel bij de 'losse plankjes' als de pop-up stores is er een groot bezwaar: het is vaak zo achterlijk duur.
Op zich is het natuurlijk een leuk idee, ik ga het zeker volgen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!