Meubels zoeken op een leuke manier

1
http://www.meubelboek.nl

Waarom meubelboek?
Wij geloven dat het online zoeken naar meubels altijd beter kan. Consumenten eisen een dienstverlening die vandaag beter is dan gister. Wij geloven ook dat mensen liever online zoeken naar meubels dan dat ze stad en land moeten afreizen om de meubels te vinden die ze zoeken. Gemak dient de mens maar kwaliteit staat voorop.

Hoe werkt meubelboek?
Bij alles wat wij doen wordt constant gezocht naar de meest gebruiksvriendelijke meubelbeleving voor de consument. Wij zijn er om het leven van iemand die op zoek is naar meubels makkelijker te maken. Of het nu gaat om de woonkamer, de eetkamer, de zitkamer of de slaapkamer, meubelboek beschikt over het volledige aanbod van de top meubelwinkels in Nederland.

Wat biedt meubelboek?
Onze online woon- en meubelboulevard is de grootste in Nederland en bevat met afstand de meeste meubels in de categorien: bankstellen, stoelen, tafels, kasten en bedden. Wij combineren moderne designmeubels met landelijke meubelstijlen en alles wat daar tussen zit. Meubelboek maakt online meubels zoeken makkelijk en leuk.

Uw meubelwinkel ook op meubelboek?
Het Meubelboek team is continu bezig om vernieuwende diensten en producten te ontwikkelen om meubelwinkels beter zichtbaar en vindbaar te maken zonder hierbij de gebruikerservaring van de consument uit het oog te verliezen. Bent u eigenaar van een meubelwinkel en benieuwd naar onze producten en diensten? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

http://www.meubelboek.nl
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Meubels zoeken op een leuke manier

5
Nette site!

Ik snap alleen niet waarom ik onder de categorie: vitrinekasten diverse fauteuils en een eetkamerstoel zie. (alleen al op pagina 1)

In de promo tekst ligt de focus duidelijk op de consument, gebruikvriendelijkheid etc.

Als ik als consument de categorie: vitrinekasten aanklik dan ben ik dus op zoek naar een vitrinekast en niet naar een eetkamerstoel of fauteuil. Anders had ik de categorie... (je snapt wat ik bedoel)

6
veke schreef:ik gebruik de laatste versie firefox met pop up blocker, ik zie geen enkele foto.
Volgens mij had je in een ander topic ook al een probleem om een website te zien?
Ik zou het probleem eens bij jezelf zoeken :)

7
mike1212 schreef:Nette site!

Ik snap alleen niet waarom ik onder de categorie: vitrinekasten diverse fauteuils en een eetkamerstoel zie. (alleen al op pagina 1)
Dank voor de tips! We werken er dagelijks hard aan om de kwaliteit van onze content te optimaliseren. In de categorie vitrinekasten bleken inderdaad een aantal verkeerde meubels te staan. Dit is inmiddels aangepast en we blijven zoeken naar meubels die verkeerd gecategoriseerd zijn...

8
@frafra, er scheelt niets aan mijn computer. (in een andere browser werkt het wel)
Het zal waarschijnlijk zijn omdat ik werk met de laatste versie van firefox (12)
Daar zit een bug in.
Dus ik wou gewoon het melden, want dat betekend dat al die mensen die firefox 12 hebben, direct weg zijn van de site.

10
veke schreef:ik gebruik de laatste versie firefox met pop up blocker, ik zie geen enkele foto.
Probleem zat hem in de namen die gebruikt werden voor de foto's. Hierdoor dachten pop-up blockers dat alle foto's advertenties waren en werden ze dus geblokt.

Dit probleem is inmiddels verholpen. Dank voor de feedback.