adsense

1
Beste,

Ik heb een kennis van mij uitgelegd hoe adsense werkt. Bij hem thuis op mijn account ingelogd alles even laten zien.

Nu een paar dagen later blijkt dat die kennis zo vriendelijk is geweest raakt te klikken. 5 tot 10 kliks

Ik heb al via adsense gezocht naar een contact knop maar deze is zo te zien niet aanwezig.

Nu vraag ik mij af of het wel de moeite is om contact op te nemen met google ?

Totale kosten liggen rond de 5 euro. Maar het blijft een soort van fraude en wil natuurlijk mijn adsense account niet kwijt.

Re: adsense

2
Google zal je niet zomaar schorsen als iemand die jij kent of zelfs jijzelf op de advertenties klikt hoor. In het ergste geval trekken ze de clicks met terugwerkende kracht in, zodat je ze niet uitbetaald krijgt.

Pas als je vanaf meerdere computers mensen honderden keren laat klikken zal Google het merken en wat ernstigere maatregelen nemen.

Re: adsense

4
Nou ja ik denk dat Google wel iets strenger is dan Wouter aangeeft, er zijn echt geen honderden kliks nodig, je moet echt niet dagelijks enkele keren op je eigen ads gaan klikken want dat gaat zeker een keer mis als Google ziet dat hetzelfde IP ook regelmatig inlogt bij Adwords.

Maar in jouw geval zou ik me geen zorgen maken nee. Het kan geen kwaad als hij enkele keren heeft geklikt in enkele dagen. Ik zou wel adviseren er direct mee te stoppen!
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!