Feedback NuBehangen.nl

1
Beste allemaal,

Ik kwam toevallig op dit forum en ben wel eens benieuwd of jullie nog tips/kritiek hebben op onze webshop.
Het betreft hier de webshop http://www.nubehangen.nl/
De webshop staat helemaal in het teken van behang en behangbenodigdheden.

Graag jullie reactie!

Groeten,
Laurens Strijker

Re: Feedback NuBehangen.nl

2
Ik was toevallig een maand geleden op zoek naar behang op internet.

Mijn grootste ergenis: ik kon niet op kleur selecteren. En ik wilde limoen groen behang.
Resultaat: iedere winkel waar ik niet op kleur kon selecteren sloeg ik over, want ik heb geen tijd om door 5000 behangen te zoeken naar dat ene limoen groene behangetje.

Dus mijn feedback: zorg dat je klanten op kleur kunnen selecteren.

3
Ricardo... je kan op kleur selecteren...

Paar technische dingen:

Geen beveiligde verbinding bij afrekenen.
Zit een foutje in de software. Als er speciale tekens in de titel van het product zit klopt de link in het winkelwagentje niet meer.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

4
eentje schreef:Ricardo... je kan op kleur selecteren...

Paar technische dingen:

Geen beveiligde verbinding bij afrekenen.
Zit een foutje in de software. Als er speciale tekens in de titel van het product zit klopt de link in het winkelwagentje niet meer.
Klopt, dus dat probleem sowieso al uit de wereld.

Betreft SSL verbinden hebben wij inderdaad niet.
En zou je iets specifieker kunnen zijn met je fout, deze begrijp ik niet helemaal?
Heb je een voorbeeld van een product?

Bedankt voor je reactie!

Groeten,
Laurens
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Als je bijvoorbeeld iets van Kids @ Home in de winkelwagen doet.
Daarna naar winkelwagen overzicht en dan op de link klikt van het product dat in de winkelwagen ligt krijg je een 404 not found.

Gebeurt alleen bij speciale tekens, zal dus wel een foutje zijn in de taalcodering.

Wat betreft de beveiligde verbinding... dat is wettelijk verplicht. Ook in Oogeveen ;)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

6
Even een korte indruk vanuit het perspectief van een klant die voor het eerst de webshop bezoekt.

Mooie, strakke site, makkelijk navigeerbaar en nodigt wel uit om verder op te kijken. De thema-tabel is handig om direct al een gedeelte te filteren.

Het aanbod lijkt mij ook prima. Er is voor iedereen wel iets te vinden naar zijn of haar smaak. Leuk is de optie om eigen fotobehang te kunnen laten maken. (alleen werkt het plaatje/foto op de pagina "Je eigen fotobehang" niet).

De KiyOh box op de homepage is nu niet mooi uitgelijnd en lijkt er een beetje tussengestopt te zijn door gebrek aan een andere plek. Ook zou ik deze sowieso nu nog niet zo prominent in de header zetten, als er nog geen of weinig reviews zijn. Het zou mij als klant nu zelfs wat afschrikken.

Sommige productfoto's zijn een beetje blurry/onscherp als ze vergroot worden. Veel foto's blijven ook erg klein bij het vergroten. Vooral bij behang, zijn mooie grote productfoto's een must, om een goed beeld te krijgen van hoe het kan worden op de wand bij de klant thuis. Ook jammer van het watermerk/winkelnaam dat dwars door sommige foto's heenloopt. Doet erg afbreuk aan de sfeer die het moet oproepen.

Één van je USP's is: "Altijd gratis verzending". Volgens de voorwaarden en de pagina over verzenden geldt dit niet voor de waddeneilanden. Kan je daar niet gewoon gratis naar verzenden? PostNL rekent geen toeslagen voor een waddeneiland. Anders zou ik zeker bij USP's vermelden dat de waddeneilanden uitgesloten zijn.

Onder de veelgestelde vragen staat over het verzenden:
"Wat zijn de verzendkosten?
NuBehangen.nl rekent voor bestellingen binnen Nederland vanaf € 50,00 geen verzendkosten!..."

Verder staat in de header en op iedere productpagina: 30 dagen retourrecht. In de voorwaarden staat echter 14 werkdagen. Onder de Veelgestelde vragen staat: "Ja, u kunt uw volledige bestelling kosteloos ruilen of retour sturen binnen 7 dagen."

Onder de veelgestelde vragen staat dus dat ik gratis kan retourneren. Er staat niet bij hoe het werkt. Komen jullie afhalen of moet ik zelf terugzenden en de verzendkosten voorschieten? Er wordt verwezen naar art. 4 in de voorwaarden, daar staat vervolgens dat de verzendkosten niet vergoed worden.

Wat weinig betaalmogelijkheden met alleen iDeal en overboeken. Er worden nog veel internetaankopen gedaan met creditcard. Dit zou bijvoorbeeld kunnen via een Payment Service Provider of PayPal. Ook voor klanten uit het buitenland is er nu maar 1 keuze, namelijk overboeken. Met een PSP zijn er dan direct voor buitenlandse klanten opties beschikbaar zoals Giropay, Mister Cash en Sofort Banking. Belgen betalen ook graag en vaak met PayPal.

Geen achteraf betaalmogelijkheid. (Hiervoor zou bijvoorbeeld als extra betaalmogelijkheid rembours gebruikt kunnen worden om aan de wettelijke verplichtingen te voldoen.)