Deze is al gebruikt door iemandRudy schreef:Het Twinkle Magazine is weer aangekomen met zoals altijd weer een Adwords bon.
85QF-Z6NW-GXRP-593V-6L3S
Wie het eerst komt...

Deze is al gebruikt door iemandRudy schreef:Het Twinkle Magazine is weer aangekomen met zoals altijd weer een Adwords bon.
85QF-Z6NW-GXRP-593V-6L3S
Wie het eerst komt...
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wat wil je daar mee zeggen, dat je er 10 per domein kan gebruiken als je maar 10 accounts aanmaakt?vampirelord schreef:1 per account
Vertel?vampirelord schreef:Niet slim?
Hangt er maar net vanaf hoe je dat aanpakt
He dat is leuk om te horen. Ik gooi ze eigenlijk altijd weg...SteunpuntOpvoeden schreef:@happygirl, ik kon niet langer wachten om te beginnen met adwords haha,... dus ik heb je code maar snel gebruikt voordat hij al 'in use' was. weet je in ieder geval dat jouw code goed van pas is gekomen en dat anderen deze code niet meer hoeven te proberen!
Helaas bleek dit niet te werken, mocht iemand nog een code hebben dan hoor ik het graag!Haarlemmarkt schreef:Ter introductie van mijn nieuwe advertentiesite zocht ik ook een code, zodoende kwam ik in dit topic terecht, helaas waren er geen actuele codes te vinden en heb ik nog even verder gezocht. Hierbij een link voor het aanvragen van €75,00 tegoed :
https://services.google.com/fb/forms/adwordscoupon/
Deze heb ik net aangevraagd. Ik moet nog even afwachten of ik de code ook daadwerkelijk ontvang. Zal het hier nog wel even melden.