Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: PostNL onderschept grote partij valse gulden postzegels

36
Vermoedelijk gewoon je adres van kvk geplukt, zoals veel bedrijven.

Ooit ook eens 1 gehad, Er stond een tekst op met zoiets van " je leest dit, dus het werkt".
Ik ben er nog steeds niet uit of het nu pure ironie was of dat ik een bezorger met humor heb, maar het was bij de buren bezorgt :lol:

Re: PostNL onderschept grote partij valse gulden postzegels

38
Over "uut" valt misschien nog te twisten; er is veel verschil tussen de streektaalvariaties van West, Oost, Noord en Stad, maar de afsluitende komma (en ook de "voorkomma") is behoudens een heel enkele uitzondering altijd fout volgens de algemeen aanvaarde spellingsregels voor de Groninger Streektaal. t Is mor das t waist mien jong! :D

Re: PostNL onderschept grote partij valse gulden postzegels

40
Mijn gevoel zegt dat we dit maar even niet moeten doen aangezien er te weinig of geen ervaring mee is op dit forum. Het blijft ook gek dat die oude postzegels op sticker aangeleverd worden.......

Tegenwoordige met alle moderne print apparatuur kun je natuurlijk zelf ook een aantal printen, er zit namelijk geen watermerk in de postzegels.

Oja, na telefonisch pols hoogte genomen te hebben bij een ander bedrijf, die vertelde me dat hij levert aan grote bedrijven, banken en instanties .....later dacht ik a. ik heb nog nooit een brief gehad met die zegels en b. juist grote bedrijven banken en instanties hebben een frankeer machine.

Dus echt niemand er verder ervaring mee?
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.

Re: PostNL onderschept grote partij valse gulden postzegels

41
Alesi schreef:Mijn gevoel zegt dat we dit maar even niet moeten doen aangezien er te weinig of geen ervaring mee is op dit forum. Het blijft ook gek dat die oude postzegels op sticker aangeleverd worden.......
Je kan beter alleen losse oude postzegels gebruiken. PostNL wil namelijk niet dat de postzegels op een sticker zitten.

Ik heb dit jaar een paar keer privé post verzonden met gulden postzegels (zonder sticker) en dat ging goed.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten