Ik heb een klant die zijn pakket graag onder rembours verzonden wil hebben naar Belgie. Voor Nederlandse klanten doe ik dit wel vaker met tnt. Echter TNT verzendt niet onder rembours naar het buitenland.
Iemand een idee wie dit wel doet (zonder zakelijk contract af te hoeven sluiten)
4
En anders gewoon die klant aangeven dat Onder Rembours niet handig is en hem extra gaat kosten en dus vragen of hij bereid is het bedrag vooraf te storten per bank?
Het breedste assortiment laptops op maat.Bekijk ook ons Partnerprogramma
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Rembours naar Belgie
5Bij Directpakket doen ze dit ook, Nederland , België en DuitslandKajole schreef:Ik heb een klant die zijn pakket graag onder rembours verzonden wil hebben naar Belgie. Voor Nederlandse klanten doe ik dit wel vaker met tnt. Echter TNT verzendt niet onder rembours naar het buitenland.
Iemand een idee wie dit wel doet (zonder zakelijk contract af te hoeven sluiten)
kijk op www.directpakket.nl/dev

rembours direktpakket
6direktpakket.nl ziet er simpel, betaalbaar en bruikbaar uit. Heeft iemand ervaring met deze vervoerder?
9
@Nootje
Hoe voldoe jij dan aan de wettelijke verplichting om ook te verkopen zonder 100% vooruitbetaling? (wet kopen op afstand)
Hoe voldoe jij dan aan de wettelijke verplichting om ook te verkopen zonder 100% vooruitbetaling? (wet kopen op afstand)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
http://www.getzenned.nl
11
En dat geeft geen "ongekende hoeveelheid gezeur"?
Bij rembours is het simpel; de klant betaald of je krijgt het pakket terug. Bij incasso kun je, zeker als je het in eigen beheer doet, zomaar beide kwijt zijn.
Als je het uitbesteed is het misschien wel interessant om te vertellen waar je het uitbesteed hebt en wat het ongeveer kost per bestelling.
Bij rembours is het simpel; de klant betaald of je krijgt het pakket terug. Bij incasso kun je, zeker als je het in eigen beheer doet, zomaar beide kwijt zijn.
Als je het uitbesteed is het misschien wel interessant om te vertellen waar je het uitbesteed hebt en wat het ongeveer kost per bestelling.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl
Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
12
Als jij enige ervaring met Rembours zou hebben dan weet je dat de bedragen niet kloppen en dat de ukkels van TNT de verkeerde ordernummers terugkoppelen. Ik begin er niet meer aan.En dat geeft geen "ongekende hoeveelheid gezeur"?
Achteraf betalen oa via afterpay werkt zo simpel als ideal. Je betaalt wel een behoorlijke fee voor het frauderisico .
Je hebt bij Rembours het risico dat het wordt teruggestuurd. Je moet dan de hogere verzendkosten zelf betalen.Bij rembours is het simpel; de klant betaald of je krijgt het pakket terug. Bij incasso kun je, zeker als je het in eigen beheer doet, zomaar beide kwijt zijn.