Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

9
Wanneer je al zoveel moeite hebt gedaan om de betrouwbaarheid van een klant te checken, dan begrijp ik niet waarom de vraag hier nog gesteld wordt. Tegen Racisme zijn voldoende argumenten beschikbaar; laat maar voorkomen bij de desbetreffende commissie of rechter. Het plaatsen van een naam op een openbaar forum lijkt me ongepast en niet gunstig voor je positie.

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

10
Arthur schreef:Het probleem is dat mevrouw Mohammedani beweert dat het uit racisme is dat we niet leveren en een klacht wil indienen :cry: :evil:

Voel me klem staan :(
Welnee joh. Maak je niet druk. Geen politie zou dit aannemen complete onzin. Mevrouw gebruikt dit argument waarschijnlijk dagelijks als drukmiddel. Sommige mensen zijn daar zeer behendig in. Zo zal ze ook wel aan haar BKR notering gekomen zijn.
Als je levert zonder vooruitbetaling kan je fluiten naar je geld dat staat vast. Ook indien het vooruit betaald wordt zou ik het niet doen. Waarschijnlijk krijg je de hele hap gewoon weer terug als ze bv in de schuldverlening zit.

Als je het niet vertrouwd gewoon niet leveren. Punt. Het is jouw zaak en van niemand anders!

Even uit nieuwschierigheid. Wat is het soort item dat ze besteld? Babyvoeding of luxe artikelen?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

12
Arthur schreef:een ingehuurd detectivebureau.
En navraag bij BKR uiteraard.
En een zwarte lijst bij de politie + bol.com.
En dit is wel echt?

Laat mij dan eens zien waar ik zomaar een check kan doen bij de BKR, de zwarte lijst van de politie en de zwarte lijst die bol.com blijkbaar heeft. Dat je uberhaupt een detectivebureau zou inschakelen voor een bestelling van € 500,- ga ik niet eens op in.

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

13
ik begrijp het probleem niet helemaal. als de persoon graag wil bestellen, simpel:
ideal of paypal en de bestelling kan verstuurd worden.. voila.

centjes binnen= product de deur uit.

btw: via een bevriende bank medewerker ( betrouwbare bron ) ben ik te weten gekomen dat achter af laten betalen niet wettelijk is verplicht.
http://www.energie-techniek.com
de installatie shop

cv gas water sanitair vloerverwarming riolering zonnepanelen zonneboilers etc

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

14
j.hooijenga schreef:ik begrijp het probleem niet helemaal. als de persoon graag wil bestellen, simpel:
ideal of paypal en de bestelling kan verstuurd worden.. voila.

centjes binnen= product de deur uit.

btw: via een bevriende bank medewerker ( betrouwbare bron ) ben ik te weten gekomen dat achter af laten betalen niet wettelijk is verplicht.
Dam kent die meneer de regeltjes niet goed ;)

Je mag niet van een klant eisen dat hij 100% vooraf betaald ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: Mevr. M. uit de Schilderswijk bestelt voor 500 eur

15
j.hooijenga schreef: btw: via een bevriende bank medewerker ( betrouwbare bron ) ben ik te weten gekomen dat achter af laten betalen niet wettelijk is verplicht.
Als je een afhaalmogelijkheid aanbiedt, dan is het niet verplicht.

Als je geen afhaalmogelijkheid aanbiedt, dan moet je een betaalmogelijkheid met maximaal 50% vooruitbetaling aanbieden.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten