Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

2
Je 'In winkelmand' knop staat nogal vrij ver onder de productafbeeldingen. Dit maakt het samen met de wit op licht bruine achtergrond niet geheel duidelijk waar deze knop nou bij hoort. je kan de knop makkelijk 1-1.5cm hoger zetten. (Homepage).

Je korting pagina werkt niet naar behoren.

Lijsten van o.a. 'meest verkochte producten' zijn leeg.

Je hebt een blog, maar die vind ik niet terug op de website? Wellicht leuk om er een linkje voor te maken zodat je bezoekers daar voor inspiratie kunnen komen?

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

3
RicardoV schreef:Je 'In winkelmand' knop staat nogal vrij ver onder de productafbeeldingen. Dit maakt het samen met de wit op licht bruine achtergrond niet geheel duidelijk waar deze knop nou bij hoort. je kan de knop makkelijk 1-1.5cm hoger zetten. (Homepage).

Je korting pagina werkt niet naar behoren.

Lijsten van o.a. 'meest verkochte producten' zijn leeg.

Je hebt een blog, maar die vind ik niet terug op de website? Wellicht leuk om er een linkje voor te maken zodat je bezoekers daar voor inspiratie kunnen komen?
- Inderdaad goed opgemerkt van 'In winkelmand', ik had er nog niet bij stilgestaan en dit is blijkbaar een probleem met mijn productbeschrijving die er normaal tussen komt. Ben dit asap aan het oplossen.

- Kortingpagina alsook 'meest verkochte producten' tijdelijk verwijdert tot we wat meer producten hebben en effectief acties doen.

- Een link naar de blog is toegevoegd in de header links.

Nog opmerkingen anders? We kunnen die goed gebruiken :D
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

4
Wat ik belangrijk vind is de 3 seconden test bij binnenkomst.
Ik zie: - ambachtelijke koffiebranderij.
Da's mooi.
Maar wat kan ik als bezoeker hiermee? Wat is je doelgroep?

Als ik doorklik op 'koffie' zie ik pas dat je gewoon zakken koffie verkoopt :)

Probeer daar iets mee te doen, die 3 seconden test.
- wie ben je
- wat doe je
- wat kan ik ermee

Verder klopt denk ik kleur en stijlgebruik wel bij de verwachting.

Tot zover voor nu.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

5
Jan Speelgoedboer schreef:Wat ik belangrijk vind is de 3 seconden test bij binnenkomst.
Ik zie: - ambachtelijke koffiebranderij.
Da's mooi.
Maar wat kan ik als bezoeker hiermee? Wat is je doelgroep?

Als ik doorklik op 'koffie' zie ik pas dat je gewoon zakken koffie verkoopt :)

Probeer daar iets mee te doen, die 3 seconden test.
- wie ben je
- wat doe je
- wat kan ik ermee

Verder klopt denk ik kleur en stijlgebruik wel bij de verwachting.

Tot zover voor nu.
Misschien wijzig ik hiervoor best de slider afbeeldingen door middel van producten?
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

8
AJvR schreef:Netjes, maar de prijs van die senseo pads kan wel iets duidelijker. Ik zou er bij zetten dat je 12 pakken met 18 pads krijgt, om verwarring te voorkomen.
Dit is inderdaad verwarrend, ook de prijs per 3kg van de koffie eigenlijk. Maar het is zo dat we maar per 3kg kunnen verzenden en dit zo niet kunnen ingeven in de webwinkel.

Ik zal het er bij plaatsen.
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

9
Hallo LDestrooper,

Ik vindt het erg mooie site, maar is die nu voor een groothandel of verkoopt ook aan particulieren.
Want ik wou gisteren een zaak bonen kopen ben zelf namelijk een koffie liefhebber. Maar om nou in 1 keer zes zaken te kopen van een voor mij onbekend merk gaat me net iets te ver.

En ik zou het assortiment toch wat uitbreiden, met bijvoorbeeld koffie likeur of siroop. En een hoofdstukje met onderhoud van voor de machines zoals reiniging etc..

Of maak voor die kg prijs een kennismaking pakket met vier zaken van 250 gram en verschillende soorten. Het kost misschien wel wat meer een marge zal lager zijn maar zo trek je denk ik wel nieuwe klanten.

En denk toch ook nog eens na over een ssl certificaat, en een webwinkel keur ofzo. Voor de rest prima site leuk idee echt.
Groet Rob,

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

10
Rob Pater schreef:Hallo LDestrooper,

Ik vindt het erg mooie site, maar is die nu voor een groothandel of verkoopt ook aan particulieren.
Want ik wou gisteren een zaak bonen kopen ben zelf namelijk een koffie liefhebber. Maar om nou in 1 keer zes zaken te kopen van een voor mij onbekend merk gaat me net iets te ver.

En ik zou het assortiment toch wat uitbreiden, met bijvoorbeeld koffie likeur of siroop. En een hoofdstukje met onderhoud van voor de machines zoals reiniging etc..

Of maak voor die kg prijs een kennismaking pakket met vier zaken van 250 gram en verschillende soorten. Het kost misschien wel wat meer een marge zal lager zijn maar zo trek je denk ik wel nieuwe klanten.

En denk toch ook nog eens na over een ssl certificaat, en een webwinkel keur ofzo. Voor de rest prima site leuk idee echt.
3kg is inderdaad nogal veel en we zijn dan ook aan het kijken om er 1,5kg van te maken. (enkel voor het proefpakket) Denk je dat deze instapdrempel laag genoeg zal zijn? Wij hebben onze koffie echter enkel in zakjes van 500 gram.

Zou een SSL certificaat een toegevoegde waarde zijn voor onze webwinkel? Een keurmerk moeten we nog bekijken want dit kan wel nogal hoog in de kosten oplopen. :wink:
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

12
SSL is inderdaad verplicht, en een webwinkelkeur hoeft niet zo duur tezien kijk eens op webwinkelkeur.nl ik ben hier zelf erg tevreden over.

Of je maak een profpaket van twee keer 500 gram 1 sterk en 1 medium. Ik heb niet besteld omdat ik niet in 1 keer 3 kg wil hebben. Of bied anders gewoon de keuze aan van 500 gram.
Groet Rob,

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

13
- Ik ben nu aan het kijken om SSL toe te voegen, blijkbaar kan ik dit aanvragen via mijn webhosting. (Combell)

- Ons telefoonnummer werd toegevoegd bovenaan rechts, alsook een one step checkout om alles te vergemakkelijken.

- Ons proefpakket is nu ook 1,5kg in de plaats van 3kg. Lager dan dat kunnen wij echt niet gaan.

- Bij de Senseo pads wordt nu ook vermeld hoeveel er exact inzitten.

- Volgende week kijken we verder om ook koffietoestellen te verkopen.

- Voor het webwinkel keurmerk zouden we misschien werken met webwinkelkeur.nl, het ziet er inderdaad aan betaalbare en goeie oplossing uit (mede doordat het een vzw is)

- In de footer komt ook nog ons adres en andere gegevens.

Iemand nog bruikbare tips? :lol:
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

14
- De knoppen bovenin (Home, Winkels etc.) groter maken
- De witte randen om de foto's bij de geschenkpakketten weghalen
- De plug-in van Facebook wordt i.v.m. met mijn schermgrootte afgesneden
- Soms (!) krijg ik nadat ik bij bijv. 'Contact' heb gekeken en op bijv. 'Privacy Policy' klik een 404 error
- Bij 'Onze winkels' de adressen van de winkels vermelden, ook al staan deze op het kaartje

Veel succes... ;)

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

15
Instinct schreef:- De knoppen bovenin (Home, Winkels etc.) groter maken
- De witte randen om de foto's bij de geschenkpakketten weghalen
- De plug-in van Facebook wordt i.v.m. met mijn schermgrootte afgesneden
- Soms (!) krijg ik nadat ik bij bijv. 'Contact' heb gekeken en op bijv. 'Privacy Policy' klik een 404 error
- Bij 'Onze winkels' de adressen van de winkels vermelden, ook al staan deze op het kaartje

Veel succes... ;)
- De knoppen bovenin zou ik liever zo laten, het is voornamelijk de bedoeling dat de mensen surfen op categorie en niet naar de winkels of blog gaan (contact mag altijd wel :wink: )
- Ben aan het kijken voor de witte randen maar lijkt nog zo evident niet
- Hoe bedoel je afgesneden?
- Ik heb dit helaas niet kunnen reproduceren
- Ben nog aan het kijken hoe ik dit kan verwezenlijken

Alleszinds bedankt voor je advies! :D
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

16
Goedemorgen,

Nou ik dacht mooi ik ga dus even een proefpakket bestellen.
Maar dit werkt dus niet kom niet door het betaal proces, de website blijft hangen.

Dus ik dacht ga even bellen met het vaste nummer, vriendelijke vrouw aan de lijn. Maar die kon mij eigenlijke niet verder helpen kreeg een 06 nummer van die vrouw die niet meer in gebruik is. Dus ik heb de bonen nog niet kunnen bestellen.

Ik denk dat het verstandig is dat je hier eerst eens aan gaat werken, want ik ga hier niet op wachten nu. Mijn advies is dan ook echt ga eens 1 keer in de week de klant spelen, en kijk of alles werkt en de vertalingen goed zijn. Want bij het betaal proces staan er ook dingen in het duits, dat geeft mij niet echt veel vertrouwen.

En in Nederland werken wij met letters achter de postcode mocht dit niet invullen van de site?
Groet Rob,

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

17
Rob Pater schreef:Goedemorgen,

Nou ik dacht mooi ik ga dus even een proefpakket bestellen.
Maar dit werkt dus niet kom niet door het betaal proces, de website blijft hangen.

Dus ik dacht ga even bellen met het vaste nummer, vriendelijke vrouw aan de lijn. Maar die kon mij eigenlijke niet verder helpen kreeg een 06 nummer van die vrouw die niet meer in gebruik is. Dus ik heb de bonen nog niet kunnen bestellen.

Ik denk dat het verstandig is dat je hier eerst eens aan gaat werken, want ik ga hier niet op wachten nu. Mijn advies is dan ook echt ga eens 1 keer in de week de klant spelen, en kijk of alles werkt en de vertalingen goed zijn. Want bij het betaal proces staan er ook dingen in het duits, dat geeft mij niet echt veel vertrouwen.

En in Nederland werken wij met letters achter de postcode mocht dit niet invullen van de site?
Goeiemorgen Rob,

Bedankt voor je input alleszinds! Het is ons nog niet overkomen dat de checkout bleef hangen, wat is er net gebeurd? Dit is uiteraard van enorm belang dat dit vlotjes draait. Het feit dat we dus tot op heden maar 1 conversie hebben gehad zal hier dus wellicht veel mee te maken hebben. Er zijn ook nog enkele dingen die nog moeten vertaald worden naar het Nederlands, daar ben ik nu mee bezig, maar Duits is wel zeer merkwaardig.

Je hebt gelijk met de postcode. Echter als je het land veranderd naar Nederland gaat het wel. Het zou dus beter zijn dat ik landselectie voor adres plaats. Zo kan dit niet meer gebeuren.
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

18
Betaalbevestiging


Referentie van de bestelling : 45
Totale kostprijs : ---
Begunstigde : Koffie 't Molentje

unknown order/1/r/


Over Ogone |Privacybeleid |Veiligheid| Wettelijke informatie



Dit is wat ik krijg als ik wil betalen met ideal.

Bestellnummer : 64673498
Gesamtbetrag : ---
Zahlungsempfänger : ---

merchant not found : TEST


Über Ogone |Datenschutzerklärung |Sicherheit| Rechtliche Informationen

En dit als ik de order annuleer omdat ik niet kan betalen
Groet Rob,

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

19
Rob Pater schreef:Betaalbevestiging


Referentie van de bestelling : 45
Totale kostprijs : ---
Begunstigde : Koffie 't Molentje

unknown order/1/r/


Over Ogone |Privacybeleid |Veiligheid| Wettelijke informatie



Dit is wat ik krijg als ik wil betalen met ideal.

Bestellnummer : 64673498
Gesamtbetrag : ---
Zahlungsempfänger : ---

merchant not found : TEST


Über Ogone |Datenschutzerklärung |Sicherheit| Rechtliche Informationen
:?
En dit als ik de order annuleer omdat ik niet kan betalen
Dit was mijn fout, ik heb 2 dagen geleden getest en Ogone op testaccount gezet maar deze vergeten terug te plaatsen op Productieaccount. Domme fout, mijn excuses! :?
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

21
Rob Pater schreef:Betaalbevestiging


Referentie van de bestelling : 45
Totale kostprijs : ---
Begunstigde : Koffie 't Molentje

unknown order/1/r/

Werkt nog steeds niet!
Net getest en nu werkt het volledig. Het lag mede aan de instellingen van Ogone. Het is echt een complex pakket met al die verschillende opties. Sorry voor de problemen!
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

26
Instinct schreef:Nog een paar:

- Geen PayPal
- Geen Afterpay
- Sommige koppen zijn in CAPS geschreven, vind ik een beetje schreeuwerig
- Geen strategische prijzen

En ik zou toch echt eens goed kijken naar de 404 error... ;)
Paypal ondersteune we inderdaad niet op dit moment, komt nogal prijzig uit als ik dit bekijk.

Afterpay ken ik eigenlijk niet, zal dit deze avond eens bekijken.

Caps kan gemakkelijk worden aangepast, als dit voor jou schreeuwerig lijkt zal dit voor andere mensen waarschijnlik ook zo zijn. Dus hier gaan we ook al verandering in brengen :)

Hoe bedoel je de 404? Deze optimaliseren met zoekfunctie en meest gezochte items + een verontschuldiging of kom je er tegen?
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

27
Hallo,

Het afrekenen werkt nu goed hoor, dus iedereen kan bestellen.
Nu mij koffie machine nog weer :| Die ligt nu open op de keuken tafel, kapotte motor.

Ik wens koffietmolentje.be :shock: nog veel succes, nog even de puntjes op de i en u heeft echt een hele leuke site. En als de koffie machine het weer doet ga ik mijn bestelling afronden :D
Groet Rob,

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

28
Rob Pater schreef:Hallo,

Het afrekenen werkt nu goed hoor, dus iedereen kan bestellen.
Nu mij koffie machine nog weer :| Die ligt nu open op de keuken tafel, kapotte motor.

Ik wens koffiemolen.be nog veel succes, nog even de puntjes op de i en u heeft echt een hele leuke site. En als de koffie machine het weer doet ga ik mijn bestelling afronden :D
Super om te horen! Over onze webshop alleszinds, innige deelneming voor je koffiemachine :)

Met alle opmerkingen die werden gegeven wordt rekening gehouden en zullen we uitwerken en oplossen. Meer opmerkingen zijn uiteraard meer dan welkom!

Ps: koffietmolentje.be ;)
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

29
LDestrooper schreef: Ps: koffietmolentje.be ;)
Nu je het er toch over hebt, zijn koffiemolentje.be, koffiemolentje.nl en koffietmolentje.nl ook van jou? Waarom link je ze niet door? Denk ook aan koffiehetmolentje.be etc.

Re: Koffietmolentje.be | Nieuwe webshop

30
Instinct schreef:
LDestrooper schreef: Ps: koffietmolentje.be ;)
Nu je het er toch over hebt, zijn koffiemolentje.be, koffiemolentje.nl en koffietmolentje.nl ook van jou? Waarom link je ze niet door? Denk ook aan koffiehetmolentje.be etc.
Koffiemolentje.be hebben we aangeschaft en geredirect, maar om ze nou ook .nl te kopen, is dit niet wat overdone? Of kan dit voordelen met zich meebrengen in Nederlandse rankings?
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be