Re: Nieuwe website

2
Hallo Marie-Anne,

Dit is meer informatie site?
Want ik kom binnen en ik weet niet echt wat ik met de site moet.
Dit eerste foto is ook van je eigen woonkamer of niet. Bij kinder feestjes verwacht ik vrolijke kleuren en zo.

Of kan ik bij jouw ook kinder feestje aanvragen of zo?
En hoe is je ervaring met het bouwen van een website?

Ik denk persoonlijk als je toch verder wilt met dit concept, dat je beter over kan stappen, naar een joomla of wordpress. Mocht je nog gratis hulp willen hebben of meer advies wil ik je wel helpen. Want ik vindt wel een erg leuk idee namelijk.

PS de teller mag er af hoor dat is zo frontpage achtig
Groet Rob,

Re: [123website.nl/leukekinderfeestjes] Nieuwe website

4
PeterPastoor schreef:Als je de foto opende frontpage ziet lijkt het eerder een bedrijf dat een uitvaart regelt....
Alles behalve vrolijke kleuren die je bij kinderfeestjes verwacht inderdaad.

Daarnaast vind ik het nogal statisch overkomen.

- We gaan eerst circa 5 nagels lakken.
- De nagelstyliste lakt de nagels van de jarige
- Kinderen gaan andere nagels lakken van aanwezigen
- Kinderen krijgen een certificaat

Doet me een beetje denken aan een protocol dat gevolgd moet worden. Het komt bij mij niet echt uitnodigend over.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe website

5
Rob Pater schreef:Hallo Marie-Anne,

Dit is meer informatie site?
Want ik kom binnen en ik weet niet echt wat ik met de site moet.
Dit eerste foto is ook van je eigen woonkamer of niet. Bij kinder feestjes verwacht ik vrolijke kleuren en zo.

Of kan ik bij jouw ook kinder feestje aanvragen of zo?
En hoe is je ervaring met het bouwen van een website?

Ik denk persoonlijk als je toch verder wilt met dit concept, dat je beter over kan stappen, naar een joomla of wordpress. Mocht je nog gratis hulp willen hebben of meer advies wil ik je wel helpen. Want ik vindt wel een erg leuk idee namelijk.

PS de teller mag er af hoor dat is zo frontpage achtig
Ik geef kinderfeestjes aan huis.
De foto op de voorpagina is de foto waar de feestjes gegeven worden.
Ik heb geen verstand van websites maken , maar als je mij wil helpen heel graag.
Joomla of wordpress zegt me niks.
De teller zit er volgens mij standaard op , maar dit ga ik even nakijken.
Dank je voor je reactie.
Met vriendelijke groet Marie-Anne

6
RicardoV schreef:
PeterPastoor schreef:Als je de foto opende frontpage ziet lijkt het eerder een bedrijf dat een uitvaart regelt....

Doet me een beetje denken aan een protocol dat gevolgd moet worden. Het komt bij mij niet echt uitnodigend over.
Ik ben inderdaad niet goed met teksten, vandaar dat ik vraag of jullie mee willen kijken.
Bedankt voor je reactie, ik ga er iets aan doen.

7
Vind de site ook erg somber. Je wil tenslotte kinderfeestjes promoten.

Alle activiteiten kosten € 13,50 per kind? Dat vind ik een beetje vreemd, vind het ook ongeloofwaardig overkomen. Misschien heb je voor het gemak de prijzen gelijkgetrokken? Ik zou als ouder zijnde graag de keuze hebben tussen een dure activiteit en eentje die wat meer betaalbaar is. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat de materiaalkosten van de nagelketting ook maar in de buurt komen van die van het vogelhuisje. Bij sommige activiteiten staat de tijdsduur niet vermeldt. Dat lijkt me voor ouders ook wel prettig om te weten.

Succes!

8
Droomjuweeltjes schreef:Vind de site ook erg somber. Je wil tenslotte kinderfeestjes promoten.

Alle activiteiten kosten € 13,50 per kind? Dat vind ik een beetje vreemd, vind het ook ongeloofwaardig overkomen. Misschien heb je voor het gemak de prijzen gelijkgetrokken? Ik zou als ouder zijnde graag de keuze hebben tussen een dure activiteit en eentje die wat meer betaalbaar is. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat de materiaalkosten van de nagelketting ook maar in de buurt komen van die van het vogelhuisje. Bij sommige activiteiten staat de tijdsduur niet vermeldt. Dat lijkt me voor ouders ook wel prettig om te weten.

Succes!
Dat klopt idd de prijzen worden aangepast, daar ben ik mee bezig

14
RicardoV schreef:Nu het behang in je huiskamer nog :P

Als je de foto bedoeld, dat is niet mijn huiskamer, maar mijn hobby ruimte.
Daar heeft mijn man heel hard zijn best voor gedaan, en het komt op de foto misschien niet zo over, maar het ziet er heel mooi uit!!

16
het kado paleis schreef:
RicardoV schreef:Nu het behang in je huiskamer nog :P

Als je de foto bedoeld, dat is niet mijn huiskamer, maar mijn hobby ruimte.
Daar heeft mijn man heel hard zijn best voor gedaan, en het komt op de foto misschien niet zo over, maar het ziet er heel mooi uit!!
Was een grapje :wink:
Maar ik zou wel een foto plaatsen van de ruimte waar het wordt gehouden. Je kan 'm best wat opvrolijken met wat kleuren.

17
RicardoV schreef:

Aangepast.