Hallo iedereen
Ik wil me graag even op jullie forum. Mijn naam Stephanie bijna 30 pff, moeder van dochtertje Joy van anderhalf en ben verloofd met Bert. De naam van onze webshop is enjoythebest. Naam van ons dochtertje staat er in en best staat voor Bert en Stephanie. Wij zijn bezig met het opzetten van onze webshop en we verwachten dat de webshop rond half November, begin December klaar is.
Twee jaar geleden wouden we ook al een webshop opzetten met baby- en kinderproducten. Wij zitten echter in de UWV allebei, ik WIA en mijn partner wajong. (In principe hoef ik nooit meer te werken om psychische redenen). Maar dat wil en kan ik niet, ik wil niet afhankelijk zijn van een instantie. Met ons eerste concept hadden we krediet nodig en dat kregen we niet, vanwege BKR en economische reden en dus daar hield het voor ons op.
Maar ik had het idee nog altijd in mijn hoofd zitten, we willen zo graag op onze eigen benen staan. Na forums doorspitten over hoe geld verdienen, zag ik het concept Affiliate marketing. Het zag er veelbelovend uit en ging mijn research doen. Van een kwam het ander en toen kwam ik het concept Dropshipping tegen. Dít was het voor ons.
Nu konden we ons droom om onze eigen webshop te hebben waar maken. Na maanden uitzoeken voordelen en nadelen hadden we besloten dat dit is wat we gaan doen. Een goede dropshipper vinden is nog niet zo makkelijk, maar het is gelukt. Mijn zwager doet gratis voor ons de website maken, hij webdesigner als beroep. Ik heb gezorgd voor het juridische gedeelte en alles uitgezocht voor goede marketing. Doe zelfs een thuis studie, online marketing.
Ik ben nu sinds gisteren een blog begonnen over het opstarten van de webshop en als dadelijk de shop loopt, komen daar de acties en extra's te staan en meer.
Over drie, vier weken is de site klaar, kan niet wachten.
Re: even mijzelf voorstellen (enjoythebest)
2Welkom! Fijn om te zien dat je niet bij de pakken neer gaat zitten.