even voorstellen: www.dezeep.nl

1
Hoi,

Eerst zou ik graag willen zeggen dat ik bewondering heb voor alle mensen die hier die vanuit hun eigen passie en idee proberen geld te verdienen. Ik wens jullie alle goeds en succes toe.

Maar ik ben Gerco en heb sinds 1,5 maand een eigen webwinkel (shop) waar we super trots op zijn.

Elke keer als we in Frankrijk op vakantie waren liep mijn dochter een winkel in waar ze `franse` zeep verkochten. Door al die (lekkere) geuren en (mooie) kleuren zijn we op het idee gekomen om het zelf te gaan verkopen in Nederland. Onze website heet http://www.dezeep.nl en we verkopen Franse zeep (Savon de Marseille, ezelinnenmelkzeep) maar ook zeep voor een gevoelige huid (acne, eczeem of psoriasis; aleppozeep). We mogen binnenkort zelfs een merk uit Frankrijk gaan verkopen wat hier in Nederland nog niet te koop is :o .

Zo, genoeg over dezeep.nl, nu ga ik al jullie websites eens bekijken.

ps, als je een goed idee hebt om samen te werken dan hoor ik dat graag.

Groet.

Re: even voorstellen: www.dezeep.nl

3
Prima idee: was laatst bij een grote supermarkt waar de winkeljongens niet eens wisten wat zeep was (ze kenden alleen douche-gel!) laat staan dat ze wisten in welk schap het stond. Het bleek verstopt tussen de vuilniszakken en het bleekwater. Veel succes!

Re: even voorstellen: www.dezeep.nl

4
BertB schreef:Prima idee: was laatst bij een grote supermarkt waar de winkeljongens niet eens wisten wat zeep was (ze kenden alleen douche-gel!) laat staan dat ze wisten in welk schap het stond. Het bleek verstopt tussen de vuilniszakken en het bleekwater. Veel succes!
De jeugd van tegenwoordig... ;)

Welkom!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!