Ik heb sinds 3mnd een webshop in auto geurtjes (goed produckt).
Ik krijg wel hits maar helaas gaan mensen niet echt tot kopen over, hebben jullie tips voor mij , ik stel elke kritiek op prijs.
kijk ff op www.frisse-auto.nl alvast bedankt
Waarom is het een goed product? Want dat mis ik een beetje op je webwinkel. Ik heb zelf nooit echt een auto geurtje gehad maar zou het op zich best wel willen proberen. Dan zoek ik iets milds, niet overheersends, en niet te zoet.David1983 schreef:Ik heb sinds 3mnd een webshop in auto geurtjes (goed produckt).
Normaal dus en er moet een punt tussen dagen en de en de met hoofdletter. Zo zijn er nog wel meer foutjes. Ik zou alles nog even ee keer goed nalezen of na laten lezen door bv familie.Noormaal gezien 60 dagen de ene geur gaat wat langer mee dan de andere.
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Zijn dat de verzendkosten naar Nederland?Meesleepbeest schreef:Klopt, maar als die al de adviesprijs geeft... Ik zou dan niet kopen als ik weet dat hij een stuk duurder is. Tevens levert deze aan autobedrijven, dus is het geen uniek product voorbehouden aan zijn webshop.
In duitsland kun je trouwens de blikjes al kopen voor 3,10, en inclusief verzendkosten zijn ze dan 4,90. Dan koop je een set van 12.
Je bent 3 maanden online en de traffic valt tegen, hoe ben je te vinden in google? Ook op grote termen? Lijkt me niet want je hebt een PR van 0.David1983 schreef:Hallo
Ik heb sinds 3mnd een webshop in auto geurtjes (goed produckt).
Ik krijg wel hits maar helaas gaan mensen niet echt tot kopen over, hebben jullie tips voor mij , ik stel elke kritiek op prijs.
kijk ff op www.frisse-auto.nl alvast bedankt
De laatste Pagerank update was in April ofzo. Alles daarna heeft dus nog geen pagerank. Onze laatste website, www.investeerders.nl is al flink gepromoot en zal minimaal een pagerank van 4 krijgen. Het haalt al flink wat mooie resultaten in Google op zeer concurrerende woorden als investeerders of informal investors.hhh schreef:hoe ben je te vinden in google? Ook op grote termen? Lijkt me niet want je hebt een PR van 0.
Tweede result is ook een page met PR 0.