Professioneel tandenbleekshop incl cms/leverancier

1
Omdat ik eind van het jaar ga trouwen zet ik mijn webwinkel te koop welke ik afgelopen 1,5 maand heb opgezet. Ik heb nog geen bestelling geplaatst bij de groothandel, dus er is nog geen omzet gedraait. De website is ook pas deze week afgerond.
De gehele website is custom en draait op zijn eigen systeem en een cms speciaal voor de website.
De cms heeft de volgende opties:
producten toegevoegen.
nieuwsbrieven verzenden
nieuwsbrief leden managen
alle footer menu paginas bewerken

social media buttons linken/aanpassen
De shop kan naar wens worden uitgebreid met meer prodcucten uiteraard.
De koper ontvangt ook de leverancier uit china, de marges op de producten zijn enorm.
De kosten voor een bleekset zijn ongeveer 2USD, er dient minimaal aan 500USD aan poducten besteld te worden per bsestelling bij de groothandel in china.
De partij is betrouwbaar en levert aan meerder webwinkels in nederland.
Bij de koop worden ook de rechten van het cms verkocht, deze mag dus los ook gebruik worden voor eventuele andere shops en kan makkelijk geintegreerd worden.
Het cms systeem alleen al heeft mijzelf €350 gekost
Bijgaand ook een prntscreen van het cms systeem.
De website word verkocht in zijn geheel incl domein.
Er kan dus gelijk begonnen worden met de verkoop en marketing vd website.
Website is te zien op http://goo.gl/B1DNP

Ik heb zelf in totaal €1200 betaald voor het opzetten hiervan excl alle tijd, dus de vraagprijs is €1200

Re: Professioneel tandenbleekshop incl cms/leverancier

2
Hmmm.... Ik wil de pret niet bederven, maar doe het toch...

“Het bleken van tanden wordt gebonden aan strengere regels. Vanaf 1 november mag alleen nog in tandartspraktijken worden gebleekt. De bleekmiddelen mogen maximaal 6 procent waterstofperoxide bevatten.

De koepelorganisatie van Nederlandse tandartsen, de NMT, is blij met de nieuwe normen. “Bleken is niet zonder risico’s en die risico’s kan een patiënt niet goed overzien. De tandarts kent en beoordeelt de mondgezondheid en kan bekijken of tanden bleken verantwoord is. Daarom is het belangrijk dat producten of behandelingen met meer dan 0,1 procent waterstofperoxide alleen verkrijgbaar zijn via de tandarts.”

Dat combineer ik dan met de veelgestelde vraag:

Is bleken schadelijk voor mijn tanden?

Onze bleek proucten bevatten peroxide en zijn niet schadelijk voor het gebit, zolang dit met mate word gedaan, dezelfde stof word gebruikt bij het bleken bij de Tandartsen/Mondhygienisten.

Dan kan ik niet anders dan concluderen, dat dit een kat in de zak is wat hier aangeboden wordt.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Professioneel tandenbleekshop incl cms/leverancier

3
Was zelf van plan om de webshop te laten draaien voor de belgische markt, daarnaast levert de leverancier een hele collectie aan bleekkroducten zonder waterstofperoxide, met hetzefde effect.
Dus op die manier kan er juist mer verkocht worden, aangezien veel shops de weg zullen ruimen. :)