Ben Jeroen 37jr. en eigenaar van http://webbeheerbureau.nl een pas gestart bedrijf in het maken van website's en webwinkels d.m.v. ons eigen cms systeem.
Heb al een aantal jaar een tweetal webshop's in autopoets producten en vrachtwagen accessoires.
vind het leuk op het op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen binnen de wereld die internet heet, mij grootste interesse ligt op het gebied van marketing.
Hoop via dit forum in contact te komen met andere ondernemers!
Re: Ook even voorstellen
2Dag Jeroen,
welkom op dit fijne forum.
Wel vind ik het wat merkwaardig dat je jezelf pretendeert als webbeheerbureau en dan iedere website die je maakt blijkbaar hier in de grabbelton gooit..
Mag ik dit alles helemaal verkeerd zien dan hoor ik dat natuurlijk ook graag
Wel vind ik het wat merkwaardig dat je jezelf pretendeert als webbeheerbureau en dan iedere website die je maakt blijkbaar hier in de grabbelton gooit..

3Hoi Jan,Jan Speelgoedboer schreef:Dag Jeroen,
Misschien komt dat zo over maar das absoluut niet mijn bedoeling.
4Gaat dat dan per ongeluk of heb je gewoon meerdere websites in je beheer en stel je je telkens weer nieuw voor?
Mvg, Petter
_____
Vergelijk uw zorgverzekering overzichtelijk en snel op Zorgverzekeringvergelijkenstudenten.nl
Mvg, Petter
_____
Vergelijk uw zorgverzekering overzichtelijk en snel op Zorgverzekeringvergelijkenstudenten.nl
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Peter, ik heb id meerdere website's in beheer heb namelijk een webbeheerbureau de naam zegt denk ik genoeg, tevens heb ik zelf 2 webwinkels waarvoor wij zelf een cms systeem hebben ontwikkeld, om te kijken wat er speelt bij andere webshop eigenaren bekijk ik regelmatig dit forum. Dacht laat ik mezelf eens voorstellen, dus nee per ongeluk is dit niet gegaan. En lijkt mij niet de bedoeling dat als je meerdere webwinkels hebt je je dan elke keer opnieuw voorstelt.Petter_100 schreef:Gaat dat dan per ongeluk of heb je gewoon meerdere websites in je beheer en stel je je telkens weer nieuw voor?
Mvg, Petter
_____
En om nou gelijk kritiek te geven op de gene die zich voorstelt kan volgens mij helemaal niet de bedoeling zijn van dit forum.
Ik vind dit een zeer goed forum waarin webwinkeliers elkaar kunnen helpen met wederzijdse informatie, ervaringen en diensten. Dat is dan ook mijn insteek, Neem aan ook de jouwe?
Gr. Jeroen