TenL schoonmaakgroothandel ervaringen en feedback

1
Hi leden,

Graag wil ik weten of mijn webwinkel vertrouwen uitstraalt, en of alles overzichtelijk is. Familieleden krijgen ook steeds deze vraag van mij om te vertellen hoe gemakkelijk (of niet) de webwinkel is.
Webshop TenL

Maar straalt het vertrouwen uit? Dat hoor ik liever van onbekende.

Misschien nog andere verbeterpunten en tips...

De product omschrijvingen word hard aan gewerkt om het zo uitgebreid mogelijk te maken.

Alvast bedankt

Http://www.tenlschoonmaakgroothandel.nl/
Schoonmaak-artikelen kopen doe je bij | TenLschoonmaakgroothandel.nl

Re: TenL schoonmaakgroothandel ervaringen en feedback

3
Ik dacht: 'wat komt dat design mij toch bekend voor!'. Blijkt dat jullie ook bij Shoppagina zitten... :)

- Favicon wijzigen;
- 'Trucs' in plaats van 'Trucks';
- De titel van de pagina /gratislevering.html met hoofdletter schrijven;
- De bovenstaande knoppen groter maken.

Ik kan zo snel niet meer verbeterpunten ontdekken. Succes!

4
PostNL wagen vind ik wat overbodig en niet echt professioneel overkomen.

Een groothandel via shoppagina.nl of iedere andere webshop onder licentie vind ik niet echt professioneel. Ik vraag me dan af in hoeverre het echt een groothandel is en in hoeverre deze exclusief is.

Blijkbaar wel als enige in google shooping. Wellicht positief maar aan de andere kant niet echt positief als je een groothandel bent. Iedere consument kan er blijkbaar nu inkopen doen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Instinct schreef:Ik dacht: 'wat komt dat design mij toch bekend voor!'. Blijkt dat jullie ook bij Shoppagina zitten... :)

- Favicon wijzigen;
- 'Trucs' in plaats van 'Trucks';
- De titel van de pagina /gratislevering.html met hoofdletter schrijven;
- De bovenstaande knoppen groter maken.

Ik kan zo snel niet meer verbeterpunten ontdekken. Succes!
Bedankt voor je reactie, alleen een vraagje over het favicon puntje, waar kan ik deze wijzigen binnen shoppagina?

7
RicardoV schreef:PostNL wagen vind ik wat overbodig en niet echt professioneel overkomen.

Een groothandel via shoppagina.nl of iedere andere webshop onder licentie vind ik niet echt professioneel. Ik vraag me dan af in hoeverre het echt een groothandel is en in hoeverre deze exclusief is.

Blijkbaar wel als enige in google shooping. Wellicht positief maar aan de andere kant niet echt positief als je een groothandel bent. Iedere consument kan er blijkbaar nu inkopen doen.
Iniedergeval bedankt voor je reactie, ik heb heel wat achtergronden geprobeerd en het lijkt mij inderdaad ook het beste om alles "wit" te laten, misschien toch maar is overwegen.

Deze webshop is met een andere instelling opgestart, tegenwoordig is het ook zo dat consumenten steeds vaker bestellen, we zijn daarom van plan om de naam te veranderen in "TenL-shop" oid.(tips over de naam zijn welkom) en als dat gebeurd zouden ook de prijzen van excl naar incl btw moeten.

19
RicardoV schreef:Tel nr onderaan is wit & niet zichtbaar (op de iphone).

Faq uitbreiden.

Linkpartners voor een groothandel. You must be kidding me!.. Direct weghalen die zooi dan wel verstoppen.
Het probleem van de tel-nr krijg ik niet verholpen. Iemand ideeën? Heb het vermoeden dat de iPhone dit zelf wit maakt zodat je direct kan bellen als je op het nummer klikt.

20
PeterPastoor schreef:Ik zou het wel even op een nieuwe pagina laten openen. Of Pop-up :)
Alles gaat nu via een nieuwe pagina.

Nog een dingetje, sinds vorige week woensdag is mijn site ineens van 2000 vertoningen naar bijna 100 gedaald (google organische zoek resultaten). Ik vind dit een drastische vermindering, heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Heb niks bijzonders veranderd op de site, alleen wat minder pagina's/producten toegevoegd vergeleken met de weken daarvoor.

Verder zal ik de FAQ gaan uitbreiden binnenkort, en over die linkpartners had ik al niet het gevoel dat dit werkt. Ik kan beter zelf wachten op one way partners.

21
tenlschoonmaakgroothandel schreef:
RicardoV schreef:Tel nr onderaan is wit & niet zichtbaar (op de iphone).

Faq uitbreiden.

Linkpartners voor een groothandel. You must be kidding me!.. Direct weghalen die zooi dan wel verstoppen.
Het probleem van de tel-nr krijg ik niet verholpen. Iemand ideeën? Heb het vermoeden dat de iPhone dit zelf wit maakt zodat je direct kan bellen als je op het nummer klikt.
Misschien het telefoon nummer andere kleuren maken of groter of er een plaatje van maken

22
tenlschoonmaakgroothandel schreef: Nog een dingetje, sinds vorige week woensdag is mijn site ineens van 2000 vertoningen naar bijna 100 gedaald (google organische zoek resultaten). Ik vind dit een drastische vermindering, heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Wellicht heeft Google je weer eens (in jouw nadeel) geïndexeerd?

25
tenlschoonmaakgroothandel schreef:
vampirelord schreef:
Misschien het telefoon nummer andere kleuren maken of groter of er een plaatje van maken
Hopelijk is het telefoon nummer weer zichtbaar op de iPhone, zou iemand dit kunnen checken voor mij? Alvast bedankt.
Jup, zichtbaar zwart.

27
eentje schreef:
tenlschoonmaakgroothandel schreef:En wat zou dan een reden zijn dat het voor mij een nadeel is? Aangezien er niet veel is veranderd.
Je conculega's beter... of Google heeft de algoritme iets aangepast... 1000 dingen te bedenken waarom.
Oke, ik zal kijken wat de verschillen zijn met de conculega's. Ik zag dat we al wat omhoog gingen ondertussen, dus dat gaat weer de goeie kant op.

28
De site heeft een totaal nieuwe lay-out, deze zal zo blijven omdat ik er zelf erg tevreden mee ben. Alles oogt een stuk rustiger en het is wat overzichtelijker.
Misschien dat iemand toch tips kan geven over de indeling. http://www.TenLschoonmaakgroothandel.nl/

Waar ik ook nog naar opzoek ben is een foto slide(show) voor de voorpagina, waarbij elke afbeelding zijn eigen link krijgt, iemand goede ervaring met een bepaald script?

29
Ik zou je keurmerk logo laten linken naar de juiste pagina. Nu komt het onbetrouwbaar over, want als je er op klikt dan kom je bij de bovenste gewoon op de homepage uit en bij de onderste op de homepage van het keurmerk.

Het is zonde want je bent wel gewoon lid, dus laten linken naar je lidmaatschap pagina zou ik doen.