Testers gezocht

1
Omdat ik vandaag 2 klanten van vernomen heb, dat het niet lukt om te betalen, wil ik graag hierbij jullie vragen om te testen op mijn webshop:

http://www.onlinedierenspeciaalzaak.com/

De betaalmethode in kwestie is in dit geval ideal. De webshop heeft ideal professional en de redirect gaat via een HTTP header. Dit zou mijns inziens moeten werken in elke browser.

1 voorval heb ik geen informatie over, de andere geeft aan Internet Explorer 8 te gebruiken.

Ik zou dus graag jullie willen vragen om een betaling met ideal te starten en te laten weten of het wel of niet lukt en op welke browser en besturingssysteem getest is. Zelf heb ik om te testen enkel

IE9 / Windows 7
Safari (nieuwste versie) / Windows 7
Firefox (nieuwste versie) / Windows 7
Chrome (nieuwste versie) / Windows 7

FireFox / KUBUNTU 12.04
Chrome / KUBUNTU 12.04

Ik ben dan ook vooral benieuwd naar tests met Windows XP en oudere IE versies. IE 7 daarentegen niet in geinteresseerd, die ondersteun ik gewoon niet.

Hulp zou ik erg waarderen!

Ter informatie is de score van niet voltooide ideal betalingen vandaag 1 van de 25.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Testers gezocht

2
NOP Webdesign schreef:Omdat ik vandaag 2 klanten van vernomen heb, dat het niet lukt om te betalen
Zowel de Rabobank (vrijwel hele dag) ABN Amro (vanmorgen) als de SNS Bank (vanmiddag) hadden storingen rond de betalingsmethode iDeal vandaag. Dus misschien was het niet alleen de module maar had je niet zo'n fijne testdag uitgekozen.
Nu op mijn weblogs:

Re: Testers gezocht

4
NOP Webdesign schreef:Dat zou kunnen, maar het gekke is, dat de klant die IE8 gebruikte kreeg dat er fouten waren geconstateerd en IE sloot zichzelf.

dat is dus heel vreemd.

Vandaar, dat ik erg benieuwd ben naar of deze fout te reconstrueren is. Of iemand anders dit ook meemaakt.
Ik heb het net voor je getest in IE8 op Windows 7 en geen fouten gezien (wel heel een schattige hond als ik op Annuleren klik, gniffel).
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.