Te koop: voorraad dieren-goederen + evt webwinkel

1
Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen in het buitenland waardoor ik tot mijn grote verdriet mijn webwinkel "moet"/wil verkopen. Een familielid van mij wil dolgraag door gaan met mijn webwinkel alleen diegene heeft genoeg aan zijn eigen hoofd dus ik wil hem niet tot last zijn daardoor probeer ik het eerst via deze weg om het geheel te verkopen.

Hoewel het mijn kindje en hobby is moet ik toegeven dat ik het de laatste tijd een beetje heb verwaarloosd in voornamelijk reclame maken maar ik heb het net een nieuw uiterlijk gegeven en met een beetje inzet kun je er ondanks de moeilijke branche er zeker wat groots van maken.

Wat ik wil verkopen:
- De gehele voorraad bestaande onderandere uit; honden/katten/knaagdieren/vogel speelgoed, snacks, voer, Puppy Angel halsbanden en draagtassen met een totale verkoopwaarde van €55.000 - €60.000+ (inkoopwaarde € 19.700)
- Stellingen, opvulmateriaal en verzenddozen
- MWW webwinkel en domeinnaam
- Ik heb nog een aantal adwords en 1 admarkt coupons liggen :P

Webwinkel statistieken:
Maandelijkse bezoekers: ~420
Conversie: nooit berekend eerlijk gezegd
Indicatie totale omzet: €2.500
Webwinkel was open sinds: eind mei 2012
URL: http://alturl.com/znrsi

Mijn vraagprijs voor alles is enkel wat ik voor mijn goederen heb betaald: €16.300 ex. btw

Heb je vragen of opmerkingen dan mag je deze altijd mailen of hier plaatsen, wil je alles even zien voordat je een bod uitbrengt? geen probleem, mail even dan maken we een afspraak

Email:

Code: Selecteer alles

info@dieren- supermarkt.nl
Edit: spellingsfoutje

Re: Te koop: voorraad dieren-goederen + evt webwinkel

3
mrdjdevil schreef:Wat mij verbaasd is dat je zo veel voorraad hebt, maar relatief gezien weinig omzet. Heb je ooit eens heel veel van alles ingekocht en kom je er nu niet vanaf?
Het is niet zozeer dat ik er niet vanaf kom qua verkopen aangezien alles vrij goed loopt alleen heb ik de laatste tijd er weinig aan gedaan (adwords, links en artikels typen) waardoor het een beetje inkakt dat wel.
Het punt is nu dat ik eind januari in Italië ga werken en ik weet niet hoe ik dit mijn webwinkel moet gaan regelen ed.

Inieder geval mijn webwinkel heeft bijv. niet alle merken voer maar van de merken die ik heb heb ik ook écht alles; bijvoorbeeld van 1 halsband heb ik elke maat, elke kleur zo'n 2-3 op voorraad en dan tikt je inkoop order snel aan. Daarnaast zijn de order bedragen niet zo heel groot, ligt gem. tussen de €20 - €100
Toen ik net begon wou ik gelijk goed beginnen dus kocht ik voor €10.000 en bij een andere leverancier voor €5.000 en daarna enkele kleine leveringen om het bij te vullen.