Graag onderzoek ik middels dit forum op welke gebieden webshophouders graag ontzorgd willen worden.
1. bouwen & beheer; in eigen beheer of uitbesteed?
2. "zichtbaarheid webshop op internet"; in eigen beheer of uitbesteed?
3. klantcontact: telefonische bereikbaarheid, mailafhandeling, chatfunctionaliteit?; in eigen beheer of uitbesteed?
4. warehousing & logistiek; in eigen beheer of uitbesteed?
Kunt u mij dat in een reactie op dit bericht laten weten? U kunt mij ook mailen; azoeteweij@kompbaan.nl .
Uw medewerking stel ik zeer op prijs.
Hartelijke groet,
Andries Zoeteweij
Re: webshopontzorger
2Andries, je vraag lijkt me te breed. Als je vraagt of webwinkeliers op deze punten ontzorgd willen worden, is het antwoord in 99,9% van de gevallen: ja!
Je zou eigenlijk moeten vragen wat uitbesteden vervolgens mag kosten. Dan krijg je veel gevarieerdere en doortimmerde antwoorden.
Je zou eigenlijk moeten vragen wat uitbesteden vervolgens mag kosten. Dan krijg je veel gevarieerdere en doortimmerde antwoorden.
Re: webshopontzorger
3Dan zal ik wel eigenwijs zijn.
1: beheer zelf doen, ik wil m'n eigen unieke content kunnen plaatsen.
2: in samenwerking; ik wil snappen hoe je SEO verantwoorde teksten schrijft.
3: ik vind het fijn om met een klant in contact te zijn en vraag altijd wat ze van ons en de website vinden.
4: graag zoveel mogelijk uitbesteden.
Maar wil je echt hier iets mee zul je de antwoorden moeten uitzetten tegen een bedrijfsprofiel. Onze winkel en die van Ward zijn op diverse punten totaal verschillend ..
Andries,
wat is het doel van je vragen?
1: beheer zelf doen, ik wil m'n eigen unieke content kunnen plaatsen.
2: in samenwerking; ik wil snappen hoe je SEO verantwoorde teksten schrijft.
3: ik vind het fijn om met een klant in contact te zijn en vraag altijd wat ze van ons en de website vinden.
4: graag zoveel mogelijk uitbesteden.
Maar wil je echt hier iets mee zul je de antwoorden moeten uitzetten tegen een bedrijfsprofiel. Onze winkel en die van Ward zijn op diverse punten totaal verschillend ..
Andries,
wat is het doel van je vragen?
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.