Vavoom

1
Met gepaste trots presenteren wij de eerste collectie van 8 limited-edition Vavoom heren boxers! Opvallend waistband design, lekkere stofjes en een totaal vernieuwende pasvorm.

Ik zou graag van jullie horen wat jullie er van vinden! De site, het concept en natuurlijk de boxers zelf!
Mocht je nou net op zoek zijn naar een leuke boxer voor jezelf of voor manlief, ga snel naar www.vavoom-underwear.com want we geven er 1000 gratis weg! :)

Wil jij de volgende zijn die zichzelf promoot op onze website?
Laat het me weten!

Alvast super bedankt voor jullie feedback!

Martina
Vavoom - voor mannen met inhoud!
www.vavoom-underwear.com

2
Ik ben bang dat de kans dat ik ook in zon broekkie op straat rond ga lopen niet zo heel groot is. Wel stoere actie zeg. Kwam je Facebook fotos tegen. ;-)

Tja als webwinkelier moet je inventief zijn! Levert het zijn geld op?

3
Jeuy ik ben 1 van de winnaars haha. Binnenkort loop ik rond in zo'n broekkie :-p

Maar site ziet er goed uit verder. Zal vana op pc verder kijken. Zat nu op iphone
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

4
AmerikaanseWinkel schreef:Jeuy ik ben 1 van de winnaars haha. Binnenkort loop ik rond in zo'n broekkie :-p
Eerst zien, dan geloven. Dus graag een link naar een mooie foto! :-)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
admin schreef:
AmerikaanseWinkel schreef:Jeuy ik ben 1 van de winnaars haha. Binnenkort loop ik rond in zo'n broekkie :-p
Eerst zien, dan geloven. Dus graag een link naar een mooie foto! :-)
LOL dahaag!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

6
Zo, ziet er erg netjes uit! Kan me voorstellen dat je hier trots op ben.

Heb zelf ook een boxer gewonnen, wat een mazzel weer 8)

Wel kleine opmerking bij het bevestigen van je gegevens, word je gelijk doorgestuurd naar de homepagina. Zonder een bevestiging dat je gegevens correct zijn ingevoerd? Nu weet ik niet of het is aangekomen.

Succes met de shop en de boxers.

8
ipv van paspop, misschien beter echte mannen gebruikt.
Dan hebben de vrouwen er ook iets aan ;-)
Zij zijn het dikwijls die het kopen voor hun man.