Magento ervaringen en meningen verzameltopic

1
Dit topic is bedoelt voor alle discussies over Magento. Waarom zou je het programma wel of juist niet moeten gebruiken?

Probeer het onderwerp aub. zo dicht mogelijk bij Magento zelf te houden, dus niet bijv. "(vul andere software in) is veel beter dan Magento, want..". Zulke vergelijkingen mogen in het Welk shopprogramma moet ik nou hebben? topic.
Voor specifieke vragen over of problemen met Magento mag je gerust een nieuw topic openen.

Re: Magento ervaringen en meningen verzameltopic

2
Ik heb voor Magento gekozen omdat ik de illusie had zelf aanpassingen te kunnen gaan doen na enige ervaring op te doen. Dit blijkt toch te ingewikkeld. Heb dat flink onderschat. Het schijnt een zwaar pakket te zijn maar de weinige producten die wij hebben is de site snel genoeg.

Voordelen vind ik dat er duizenden modules zijn,goedkope designers/programmeurs die uitstekend werk verrichten om aanpassingen te verrichten.

Backoffice is simpel te beheren.

Ik ben er happy mee! Nu nog een goede cursus magento om zelf de aanpassingen te kunnen gaan doen. Ik heb er nog wel 84 in de planning staan...

Danny
http://www.feetthis.com Sokken in 28 prachtige kleuren - Gratis verzenden