Opzoek naar een betrouwbare leverancier voor de "Lightning" kabel voor o.a. de iPhone 5?
Ik krijg grote aantallen binnen, interesse? Neem even contact op.
Re: Lightning Cable iPhone 5, grote voorraden beschikbaar!
2Kun je iets meer toelichting geven over de herkomst? Topics zoals bovenstaande zijn bij Webwinkelforum.nl helaas alleen gewenst indien je ook kunt aantonen dat je de merknaam kunt garanderen.
Nu op mijn weblogs:
3Ik denk niet dat webwinkeliers interesse hebben in kabels die waarschijnlijk van Alibaba oid afkomen.
Dat zijn kabeltjes van superslechte kwaliteit en bovendien namaak.
Je kunt beter investeren door kwaliteitskabels in te kopen.
Maar omdat tegenwoordig bijna iedereen een paar dozen kabeltjes voor 50 cent per stuk kan inkopen in China, is de concurrentie te groot.
Want ja, Niemand gaat een echte Apple kabel kopen in een webshop terwijl de namaak kabeltjes voor 5 euro op Marktplaats, Ebay en China webshops staan.
Dus als je dit soort spul wilt aanbieden, ben je hier aan het verkeerde adres.
Dat zijn kabeltjes van superslechte kwaliteit en bovendien namaak.
Je kunt beter investeren door kwaliteitskabels in te kopen.
Maar omdat tegenwoordig bijna iedereen een paar dozen kabeltjes voor 50 cent per stuk kan inkopen in China, is de concurrentie te groot.
Want ja, Niemand gaat een echte Apple kabel kopen in een webshop terwijl de namaak kabeltjes voor 5 euro op Marktplaats, Ebay en China webshops staan.
Dus als je dit soort spul wilt aanbieden, ben je hier aan het verkeerde adres.
Actief in webshopontwikkeling
4Deze kabels zijn van een uitstekende kwaliteit van een erg betrouwbare leverancier. Ik doe al zeer geruime tijd zaken met deze leverancier en gebruik deze zelfs om 2 van mijn webwinkels mee te bevoorraden. Tot op heden heb ik nog nooit 1 klacht gehad betreffende kwaliteit, in een tijdsbestek van 1.5 jaar.
Al met al, dit zijn geen kabeltjes die ik voor 0,50 cent via een site als alibaba heb gekocht o.i.d. maar uistekende kwaliteit producten.
Al met al, dit zijn geen kabeltjes die ik voor 0,50 cent via een site als alibaba heb gekocht o.i.d. maar uistekende kwaliteit producten.

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Zijn de kabels al ingeklaard door de EU douane?
6Kun je een foto posten van de kabels?
Ik krijg namelijk dagelijks e-mail spam over lichting kabels vanuit china, welke natuurlijk niet legaal zijn.
Dat het kabeltjes zijn van 10 euro ipv 50 cent doet er eigenlijk helemaal niet toe. De vraag is of ze origineel zijn en goedgekeurd door Apple.
Apple's lightning kabels / connectoren hebben namelijk een speciale chip waardoor wordt voorkomen dat de kabels kunnen worden nagemaakt en zodat namaak kabels slecht tot niet werken op je ios apparaat.
Wil je wel een officiële lichtning kabel verkopen, dient het product een goedkeuring van Apple te ontvangen. Dat is ook de reden dat er momenteel nog maar weinig lightning kabels te vinden zijn, naast de kabels zoals in mijn afbeelding weergegeven welke illegaal zijn.
Het laatste wat we willen is dat er gebruikers van dit forum worden opgelicht door namaak en ook nog eens een forse boete riskeren.
Mijn vragen aan jou:
- merk kabels?
- waar komen ze vandaan?
- goedgekeurd door Apple?
- in wat voor verpakking komen ze?
Ik krijg namelijk dagelijks e-mail spam over lichting kabels vanuit china, welke natuurlijk niet legaal zijn.
Dat het kabeltjes zijn van 10 euro ipv 50 cent doet er eigenlijk helemaal niet toe. De vraag is of ze origineel zijn en goedgekeurd door Apple.
Apple's lightning kabels / connectoren hebben namelijk een speciale chip waardoor wordt voorkomen dat de kabels kunnen worden nagemaakt en zodat namaak kabels slecht tot niet werken op je ios apparaat.
Wil je wel een officiële lichtning kabel verkopen, dient het product een goedkeuring van Apple te ontvangen. Dat is ook de reden dat er momenteel nog maar weinig lightning kabels te vinden zijn, naast de kabels zoals in mijn afbeelding weergegeven welke illegaal zijn.
Het laatste wat we willen is dat er gebruikers van dit forum worden opgelicht door namaak en ook nog eens een forse boete riskeren.
Mijn vragen aan jou:
- merk kabels?
- waar komen ze vandaan?
- goedgekeurd door Apple?
- in wat voor verpakking komen ze?
7Inderdaad, dat zijn die Alibaba neppe kabeltjes.
Tegenwoordig ook zonder meerprijs te verkrijgen in ''orginele'' Apple verpakking.
Tegenwoordig ook zonder meerprijs te verkrijgen in ''orginele'' Apple verpakking.
8@Anyway: Vergis ik mij of zie ik een Lightning kabel te koop in jouw webshop?
De Lightning kabels die ik heb zijn:
- te verkrijgen zowel in een nette verpakking, alsmede zonder
- deze kabels zijn van top kwaliteit, en uitvoerig getest
- merkloos
- komen niet van een allibaba en soort gelijke
De Lightning kabels die ik heb zijn:
- te verkrijgen zowel in een nette verpakking, alsmede zonder
- deze kabels zijn van top kwaliteit, en uitvoerig getest
- merkloos
- komen niet van een allibaba en soort gelijke
9Zoals je zelf al zegt, Ze zijn merkloos.
Dus niet van Apple, wat betekent dat deze namaak zijn.
Je mag ze niet verkopen, want ze zijn illegaal.
Ik weet niet of welke webshop je het hebt?
Heb er meerdere in die branche.
Maar alle kabels wat ik verkocht/verkoop zijn originele Apple kabels.
Kan dit topic trouwens een slotje krijgen?
Het is duidelijk dat het geen Apple kabels zijn en deze discussie gaat nergens heen merk ik.
Dus niet van Apple, wat betekent dat deze namaak zijn.
Je mag ze niet verkopen, want ze zijn illegaal.
Ik weet niet of welke webshop je het hebt?
Heb er meerdere in die branche.
Maar alle kabels wat ik verkocht/verkoop zijn originele Apple kabels.
Kan dit topic trouwens een slotje krijgen?
Het is duidelijk dat het geen Apple kabels zijn en deze discussie gaat nergens heen merk ik.
10Prima, wanneer je geen interesse hebt kan je ook niet reageren
Slotje a.u.b.
Slotje a.u.b.

11Ik heb zeker interesse, ik denk dat elke webwinkelier in deze branche geïnteresseerd is in nieuwe/betere producten tegen een lagere inkoopsprijs.EJansen schreef:Prima, wanneer je geen interesse hebt kan je ook niet reageren
Slotje a.u.b.
Maar na-maak mogen gewoon niet verkocht worden door ons, ook al zijn ze van topkwaliteit.
12Dus omdat het duidelijk word dat het niet om originele goedgekeurde producten gaat mag er ineens een slot op?EJansen schreef:Prima, wanneer je geen interesse hebt kan je ook niet reageren
Slotje a.u.b.

13Inderdaad!
Als ik mijn iPhone 5 oplaad met een kabeltje van jou en het toestel raakt defect hierdoor, kom jij aan het vergoeden.
Aangezien het illegale na-maak kabels zijn krijg je dan ook nog eens REACT op je dak.
En die boetes die ze uitschrijven zijn niet om te lachen, zeker niet als het blijkt dat jij in grote aantallen handelt.
Als ik mijn iPhone 5 oplaad met een kabeltje van jou en het toestel raakt defect hierdoor, kom jij aan het vergoeden.
Aangezien het illegale na-maak kabels zijn krijg je dan ook nog eens REACT op je dak.
En die boetes die ze uitschrijven zijn niet om te lachen, zeker niet als het blijkt dat jij in grote aantallen handelt.