Hallo allemaal.
Ik zou graag zoveel mogelijk feedback willen over de volgende(mijn) webwinkel:
gamecomputershop
De verkopen vallen erg tegen...
Re: [gamecomputershop.com] Feedback voor computershop
2Computerhardware is denk ik zo'n beetje de moeilijkste markt om je in te begeven.
Wat maakt jouw shop anders dan alle andere hardware shops, kortom, waarom zou iemand bij jou gaan bestellen? Zorg dat die redenen goed naar voren komen op je shop en/of zorg dat dat bekend wordt bij je potentiële klanten.
Wat maakt jouw shop anders dan alle andere hardware shops, kortom, waarom zou iemand bij jou gaan bestellen? Zorg dat die redenen goed naar voren komen op je shop en/of zorg dat dat bekend wordt bij je potentiële klanten.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 09 januari 2013, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Op verzoek gesloten.
Reden: Op verzoek gesloten.
3Ik ben zelf een gamer en voor op maat gemaakte systemen is nog wel ruimte in de markt denk ik.
Simpelweg op losse hardware ga je het waarschijnlijk afleggen tegen bedrijven die op tweakers en HWI staan.
Ik klik nu op jouw GAMECOMPUTER HARD systeem en zie alleen wat ik kan upgraden.
Zie nergens de specs staan? Kan aan mij liggen overigens
Ow, ze staan pas als je naar beneden scrolt...
Wat is de levertijd?
Simpelweg op losse hardware ga je het waarschijnlijk afleggen tegen bedrijven die op tweakers en HWI staan.
Ik klik nu op jouw GAMECOMPUTER HARD systeem en zie alleen wat ik kan upgraden.

Wat is de levertijd?
4De levertijd is momenteel maximaal 2 weken.Ik klik nu op jouw GAMECOMPUTER HARD systeem en zie alleen wat ik kan upgraden.
Wat is de levertijd?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5In je logo staat ook "gamesystemen op maat"
Maar kan nergens iets vinden dat je je eigen systeem kan samenstellen.
Misschien is hier nog iets voor je te behalen?
Maar kan nergens iets vinden dat je je eigen systeem kan samenstellen.
Misschien is hier nog iets voor je te behalen?
6Wat mij direct opvalt is je winkelwagen knopje.
Of beter gezegd: wat mij direct niet opvalt.
Ik moet namelijk zoeken waar deze knop zit. Je verwacht de knop namelijk op de plek waar het iDeal en postNL logo staan, maar daar zit die niet.
Misschien lastig op te lossen omdat je drop down boxen hebt, maar het is zeker een gemiste kans als je dit niet naar boven schuift. iDeal en PostNL logo's zijn overbodig aangezien ze ook al rechts in de kolom staan.
Of beter gezegd: wat mij direct niet opvalt.
Ik moet namelijk zoeken waar deze knop zit. Je verwacht de knop namelijk op de plek waar het iDeal en postNL logo staan, maar daar zit die niet.
Misschien lastig op te lossen omdat je drop down boxen hebt, maar het is zeker een gemiste kans als je dit niet naar boven schuift. iDeal en PostNL logo's zijn overbodig aangezien ze ook al rechts in de kolom staan.
7Hoi,
Design is prima, mooi & duidelijk.
Echter vindt ik te weinig informatie terug over de onderdelen.
Ik zie niet welk merk en type branders, voedingen etc gebruikt worden.
Toevallig ben ik zelf ook op zoek naar een nieuwe PC, en mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar een website zoals deze waar je hem kan samenstellen.
Je hebt 2 hele grote concurrenten die 15% goedkoper zijn dan jou, Dus je zou je echt moeten onderscheiden.
Design is prima, mooi & duidelijk.
Echter vindt ik te weinig informatie terug over de onderdelen.
Ik zie niet welk merk en type branders, voedingen etc gebruikt worden.
Toevallig ben ik zelf ook op zoek naar een nieuwe PC, en mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar een website zoals deze waar je hem kan samenstellen.
Je hebt 2 hele grote concurrenten die 15% goedkoper zijn dan jou, Dus je zou je echt moeten onderscheiden.
Actief in webshopontwikkeling
8Ik heb het design nu iets aangepast. Denken jullie echt dat het meer waarde bied om bepaalde onderdelen ook aan te kunnen passen(videokaart, processor etc). Of word de klant hierdoor juist niet verward in het maken van zijn keuze? Als de klant iets anders erin wil, dan is dat altijd nog mogelijk via het contactformulier!
9Denk dat het juist beter verkoopt als je de klanten de mogelijkheid geeft om de configuratie naar boven aan te passen.
Dus zeg maar alleen upgraden.
Zo is de kans groter dat je meer omzet kan pakken omdat mensen hun keuze upgraden.
Dus zeg maar alleen upgraden.
Zo is de kans groter dat je meer omzet kan pakken omdat mensen hun keuze upgraden.
Actief in webshopontwikkeling