Administratiepakket voor (opencart) webwinkel.

1
Afgelopen jaar ben ik gestart met een webwinkel. Na een jaar heb ik genoeg vertrouwen en kan ik met zekerheid zeggen dat ik er mee door wil gaan. Het aantal bestellingen was boven verwachting wat me veel werk heeft opgeleverd met mijn huidige administratie programma (minipak). Dit moet beter, eenvoudiger en sneller kunnen.

Aangezien ik geen ervaring heb met de administratie programma's van nu en eventuele koppelingen met bank en webwinkel software (opencart) wil ik graag jullie advies!

Programma's als reeleezee en exact komen in google snel omhoog maar zijn dit ook de beste?

Doe je de voorraad beheer in het administratie programma of in de webshop?
Maak je facturen in de webshop en laad je deze in het administratie programma of maak je ze alleen in het administratie programma aan?

Kan een compleet pakket (met een hogere prijs) het aantal uren dat je er mee bezig moet zijn behoorlijk verminderen zodat het de meerprijs waard is?

Re: Administratiepakket voor (opencart) webwinkel.

2
Helaas kan ik geen administratie pakket vinden die direct te koppelen is met de opencart software. Ik heb daarom gekeken of mijn betalingsprovider te koppelen is aan een administratie pakket. Dat was ook nog niet het geval. Mijn bak (ABN) gelukkig wel.

wie heeft er ervaring met een van de volgende pakketten? (de dik gedrukte zijn ook koppelbaar met de rabobank).
AFAS erp. Software
Asperion
Cash Software
e-boekhouden.nl
Exact online
Muis software
Reeleezee
Twinfield
UNIT4 multivers

Visma Software
Yuki

Welke onderdelen heb je nodig?

Bijvoorbeeld bij Reeleezee kun je nog heleboel er bij kiezen. Denk aan: Voorraad en budgetten.

Een pakket waar ik csv bestanden in kan uploaden is erg handig!

Re: Administratiepakket voor (opencart) webwinkel.

4
De keuze blijft lastig. Ik heb me nu meer verdiept in e-boekhoude (14,50) en reeleezee (omdat ik hier ooit voor school mee gewerkt heb, met een goed resultaat) wat voor het complete pakket 50 euro kost. Een behoorlijk verschil dus.

Reeleezee lijkt me gebruiksvriendelijker, mooier en bij meer groei makkelijker voor het bedrijf.

e-boekhouden daarin tegen is lekker goedkoop en daar zal ook wel aan te wennen zijn. Ze missen echter de multi-scan functie van reeleezee die me aantrekt.

Wie heeft ervaring met een van deze of allebeide pakket en kan me advies geven betreft een goede keuze?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.