Leverancier voor Dr Dre beats

1
Wij zijn opzoek naar een leverancier voor Beats van Dr Dre.

Bent u een leverancier laat het ons weten via een privé bericht.

Met vriendelijke groet,

Shopkingz

Re: Leverancier voor Dr Dre beats

2
Je kan denk ik toch gewoon contact opnemen met hen zelf via beatsbydre.com ?

Weet je meteen dat je ook wordt doorgestuurd naar een officiële distributeur aangezien er nogal wat namaak de ronde doet van deze producten.

3
De NL distributeur levert niet zomaar aan elke webshop. Naast dat je een redelijk bekende shop moet hebben, moet je onder andere voorraadhoudend zijn en een redelijk volume kunnen afnemen. Heb jij een bekende shop en voldoe je aan deze voorwaarden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Davey schreef:Wie is de leverancier voor de apple oordopjes als ik vragen mag?
Volgens mij is Pixmania Pro officieel Apple handelaar.
Actief in webshopontwikkeling

8
Wouter Hol schreef:
Davey schreef:Wie is de leverancier voor de apple oordopjes als ik vragen mag?
Voor originele Apple oordopjes ..Apple zelf.
Het is soms net hogere wiskunde ;)

10
Ricardo, dat klopt. Maar die zijn (incl. verzending, orderkosten etc.) vaak duurder dan de Apple stores zelf als je niet genoeg afneemt. Er zijn ook wel andere merken die "licensed" Apple producten verkopen. Die mogen dus het apple logo op de verpakking zetten.

Ik sluit dit topic even voordat dit een Apple discussie geeft, terwijl het eigenlijk over Beats ging.

Mocht je dit lezen en een echt serieuze shop hebben en graag Dr. Dre Beats koptelefoons willen verkopen, dan mag je mij wel een bericht sturen.