Voorstellen - CN2NL

1
Beste Dames en Heren,
Hierbij wil ik mijzelf voorstellen als een nieuw geregistreerde van webwinkelforum.
Zelf ben ik 30 en sinds 4 jaar geleden woonachtig in China, voorheen 26 jaren lang in Den-Haag.
Naast mijn cooperation met een middel groot Chinees bedrijf ben ik veel van mijn tijd bezig (en bezig geweest) met producten die in China gemaakt/verbouwd worden.
Dit zijn er inmiddels te veel om op te noemen waarvan deels door webwinkels verkocht zijn en deels door groothandels.
Kortom LED, Spycam, Electrische Fietsen & Scooters, I PAD accessoires, Bluetooth brillen enz. vers Knoflook, vers Gember, vries & blik Groenten enz. plastic Bekers, Bestek enz. Veevoer, Toiletpapier enz.
Hier in China naast mijn hengelsport hobby (op zeebaars) doe ik in vrije tijd product sourcing. (gratis)
Dit zeker voor meer ervaring op domestic gebied wat betreft kwaliteits herkenning bij verschillende fabrieken/verwerkbedrijven en het werken met verschillende producten.
Verder lijkt het mij erg interessant om dagelijks deze webwinkelforum te bezoeken, vandaar mijn aanmelding.
En zolang het gezellig, sfeervol en informatief blijft met dagelijks nieuws dan zal ik bij blijven lezen.
Vriendelijke groeten,
Niemar
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Voorstellen - CN2NL

5
Thanks Eentje,

Men heeft inderdaad de mogelijkheid om via mij product informatie op te vragen voor producten die in China gemaakt worden.
Vaak doe ik dat zonder eraan te willen verdienen.
Voor de inkopers die het toch niet helemaal vertrouwen willen/kunnen als het om bedragen gaat wat een risico meebrengt dan zou ik als overzees inkoops agent bepaalde zorgen kunnen wegnemen.

Na uw website bezocht te hebben wil ik vragen om eens http://www.taobao.com te bezoeken, een Chinees onder 1 dak online winkelcentrum met wel honderden (mischien zelf duizenden) webwinkeltjes voor zo een beetje alles in China te verkrijgen aangeboden.
Waarvoor het voor u mischien intressant voor zou kunnen zijn is de manier waarop iedere webwinkel houder online bespreekbaar is via een soort taobao chat account en hun klanten dus (bij online status) alles over het product vertellen kan met als voorbeeld dus gerelateerde artikelen bespreekbaar maken, extra foto's te laten zien enz. voor een bijna 80% sale achteraf.

Als zoek term zou u xiaomi M2 kunnen gebruiken of andere artikelen zoals leather bags of make up, bij welke fabrieken hun het domestic vandaan halen daar ben ik zo achter natuurlijk door de etiket.

Vriendelijke groet,
Niemar

(vanwege de Lithium batterij wordt het lastig bij DHL/TNT/UPS/Fedex maar als ik op vakantie langs kom dan zou het een optie kunnen zijn om er 1 mee te brengen, de nieuwste versie van dat moment)

9
Serviesonline,

Klaargemaakt heb ik voor u een pdf met daarin afbeeldingen (verschillende horeca benodigdheden), prijzen, afmetingen en extra details.
Eerder heb ik een mail verstuurd, mocht u daarop een mail terug sturen dan kan ik het als bijlage toesturen.

Vriendelijk bedank,
Niemar

11
serviesonline schreef:Ik kan die mail wel lezen maar als ik hem beantwoord krijgt DirkJan hem.
E-mail van het forum kun je gerust beantwoorden: de Reply-To header staat ingesteld op een ander e-mailadres dan dat van Dirkjan.
StoreCore.io

13
Bedankt voor de tip over taobao ... helaas is zelfs met de translator (Google Chrome) er niet uit te komen vanwege tekst in afbeeldingen die niet vertaalt worden. De prijzen liggen inderdaad vele stukken lager dan op de Chinese 'export' sites in het Engels.

Dan toch maar via de export sites bestellen, scheelt nog steeds een slokje op een borrel...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

14
Taobao is meer gebruikt voor domestic sales, de meeste taobao webwinkel houders zijn particulieren net als in Europese landen, maar wat is het toch een mooi systeem van taobao ofniet?
Chat verkoop.