gekoppelde Fb pagina verwijderen

1
Ik heb een persoonlijke Fb pagfina en daar heb ik een zakelijke aangekoppeld. Daar klopte allemaal weinig van en blijkt dat ik dat niet helemaal goed heb gedaan. Nu wil ik deze zakelijke verwijderen om het opnieuw te gaan doen. Maar overal waar ik hem klan verwijderen koppelt hij eerst terug naar mijn persoonlijke. Maar die wil ik niet verwijderen. Wie weet wat te doen?

Re: gekoppelde Fb pagina verwijderen

3
Stap 1. Meld je aan bij Facebook en bekijk je aangemaakte pagina.

Stap 2. Klik op de “pagina bewerken” knop rechts bovenaan.

Stap 3. Klik “toestemmingen beheer” aan de linkerkant.

Stap 4. Klik op de “wissen” link onderaan naast “pagina wissen”.

Stap 5. Klik “pagina wissen” wanneer gevraagd wordt om dit te bevestigen. De pagina is nu gewist van Facebook.

4
Maar op zich was je wel goed bezig met juist een zakelijke pagina in plaats van een prive pagina op Facebook. Bedrijven die een prive pagina gebruiken voor hun bedrijf zijn vaak de minder serieuze of internet-vreemde bedrijven.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Wat je moet doen is een post plaatsen op je eigen pagina, liefst een afbeelding want die vallen meer op. Die kan je dan vervolgens delen op je prive facebook.

Het mooie is dat andere mensen die dan ook kunnen delen en dat mensen die je nog niet kent, met 1 klik je pagina kunnen liken. Dat gaat dus veel sneller dan met een prive account.

Het opbouwen van likes kost wel tijd. Tenzij je echt iets spectaculairs biedt, zal je de eerste weken misschien een 10 of 20 tal likes hebben. Dat groeit vanzelf verder als je maar zorgt dat je leuke content (plaatjes, tekst, filmpjes) blijft plaatsen op je pagina.